۱۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۲۵۷۵۰
مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر خوزستان:

جمهوری اسلامی، ملت ها را با شعار نه شرقی نه غربی آشنا کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: ملت ایران با رهبری مرجعیت دینی به خوبی به جایگاه حکومت جمهوری و اسلامی پی برده بودند و این مقوله را در روز تاریخی 12 فروردین به همه جهانیان اثبات کردند.
حجت الاسلام خداداد الياسي
حجت الاسلام خداداد الیاسی، مسؤول بسیج طلاب سپاه ولیعصر(عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک به مناسبت فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، اظهار داشت: 12 فروردین روز تجلی مردم سالاری و دموکراسی دینی بود.

وی با اشاره به این که در 33 پیش برای خیلی ها باور کردنی نبود که حکومتی هم جمهوریت و هم اسلامیت داشته باشد، تصریح کرد: ملت ایران با رهبری مرجعیت دینی به خوبی به این امر پی برده بودند و این مقوله را در روز تاریخی 12 فروردین به همه جهانیان اثبات کردند.

این مقام مسؤول با تأکید بر این که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هر نظامی و کشوری که خواهان تداوم حکومت خود بود باید زیر سلطه قدرت غرب و یا شرق می رفت، گفت: جمهوری اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی که الهام گرفته از پیام امام حسین(ع) مبنی بر این که در این دنیا آزاد باشید، به ملت ها باوراند که می شود با همت، اراده راسخ و بدون وابستگی به دیگران خودشان را اداره کنند.

وی با بیان این که حرف زدن از نه شرقی نه غربی در زمانی که این دو قدرت جهان را در اختیار داشتند، کلام غریبی برای ملت ها بود، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این امر محقق شد و پیش بینی عجیب حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که «ما انقلابمان را به جهان صادر می کنیم» نیز از دیگر سخنان غریب جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام الیاسی با اشاره به این که برخی از کارشناسان و تحلیل گران سیاسی این سخن امام راحل را کارشناسی نشده تلقی می کردند، اضافه کرد: امروزه به وضوح تمامی شعارها و پیش بینی های جمهوری اسلامی از آینده جهان، قدم به قدم در حال تحقق اند.

مسؤول بسیج طلاب سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با تأکید بر این که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برخی ها باور نمی کردند که هدف انقلاب چه چیز است و درک خوبی از پیام امام راحل نداشتند، گفت: برخی ها داشتن اختلافات زیاد با غرب را قبول نمی کردند و سعی در حل کردن این مسأله داشتند.

وی وجود فراز و نشیب هایی در راستای تحقق هدف جمهوری اسلامی مبنی بر ارائه الگوی زندگی جدیدی در عرصه های مختلف به بشر را به سبب کارشکنی دشمنان دانست و افزود: آنها می دیدند حاکمیتی مطرح می شود که سلطه شرق و غرب را به خطر می اندازد از این رو با تمام توان در مقابله با این الگو ایستادگی می کردند./9463/ت303/س
ارسال نظرات