۱۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۷۹۲
دبیر جبهه متحد اصولگرایان زنجان:

12 فروردین روز تأیید جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف، نظام اسلامی ایران را بیمه کرده است، دشمنان با درک اهمیت این موضوع همواره به دنبال جدایی میان مردم و انقلاب بوده اند.
12 فروردين
حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی، دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان با اشاره به حماسه مردم در روز 12 فروردین 1358 اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در مسیر الهی حرکت کرده است.

وی از 12 فروردین به عنوان تیزبینی امام خمینی (ره) به منظور برپایی نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تاکنون وابسته به هیچ قدرت خارجی نبوده است، در حقیقت مردم در روز 12 فروردین به طور قاطع نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با اشاره به اینکه مردم با پیروی از امام خمینی (ره) در این همه پرسی شرکت کردند، ادامه داد: ملت ایران در این روز آگاهانه به نظام جمهوری اسلامی رأی دادند و امروز شاهد تداوم آن رای مثبت مردم در طول 33 سال گذشته با وجود توطئه های مختلف دشمنان اسلام هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مردم باید همیشه در کنار هم برای رسیدن به اهداف نظام تلاش کنند، اضافه کرد: موفقیت‌های نظام انقلاب اسلامی مرهون اتحاد، همدلی و اعتماد متقابل مردم و مسؤولان است، چنانکه ملت از آغاز انقلاب با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای همیشه دست بیگانگان را برای تسلط به کشور کوتاه کرده اند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان زنجان با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از پشتوانه مردم بهره مند بوده است، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف، نظام اسلامی ایران را بیمه کرده است، دشمنان با درک اهمیت این موضوع همواره به دنبال جدایی میان مردم و انقلاب بوده اند.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه از نظام اسلام جدا نبوده و با حضور در صحنه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند، گفت: جمهوریت نظام همواره در کنار اسلامیت آن مطرح شده است، این ملت در 33 سال گذشته با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات های مختلف، بر رای مثبت خود در 12 فروردین سال 1358 تاکید کرده اند./935/پ202/ج
ارسال نظرات