۲۳ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۳۴۹
امام جمعه اردبیل:

ارتش ایران مجهز به ایمان و باور حقیقی است

خبرگزاری رسا ـ عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هر گونه تهدید دشمنان هستند، گفت: ارتش ایران مجهز به ایمان و باور حقیقی است.
سيدحسن عاملي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، روز گذشته در دیدار فرماندهان تیپ 40 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اردبیل اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صلاح ایمان، تقوا و باور حقیقی مجهز شده اند.

وی با بیان این که وحدت نیروهای مسلح در سایه رهنمودهای ولایت فقیه محقق شده است، خاطر نشان کرد: چنین وحدت در همه حال دشمن شکن است، از این رو استکبار جهانی همواره به دنبال بدبینی میان ارتش و سپاه بوده اند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقاطع حساس نظام مدافع اسلام، ارزش‌ها و کیان ایران بوده است، گفت: غیرتمندی ارتش فداکار چه در دوران دفاع مقدس و چه در مقطع کنونی ارزشمند و ستودنی است.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر این که نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هر گونه تهدید دشمنان هستند، تصریح کرد: دشمنان بدانند که توان نظامی و دفاعی امروز ایران به مراتب نسبت به دوران دفاع مقدس افزایش یافته و کوچک ترین تهدیدی با پاسخ کوبنده و در لحظه نیروهای مسلح همراه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ارتش را پاسدار حقیقی کیان نظام اسلامب و دستاوردهای عظیم آن دانست و اظهار داشت: دشمنان امروز با مشاهده پیشرفت‌های نیروهای مسلح در زمینه های علمی، ساخت جنگ‌افزارهای مختلف و توان نرم افزاری و الکترونیکی، به قدرت حقیقی نظام اسلامی پی برده اند.

وی با اشاره به این که تهدید نظامی ایران کابوسی خطرناک برای رژیم صهیونیستی و غرب خواهد بود، گفت: هرگونه تهدید و جنگی، اضمحلال رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد بخشید، باید دانست که تمام تهدیدهای نظام استکباری پوچ، واهی و بی‌سرانجام است.

همچنین علیرضا صیامی، فرمانده تیپ 40 ارتش در سخنانی به ارائه گزارشی از آمادگی نیروهای ارتش در دفاع از کیان نظام و و حریم ولایت فقیه پرداخت./935/پ203/س
ارسال نظرات