۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۸۱۶
نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به مذاکرات 5+1:

بغداد در سالروز آزادی خرمشهر به استقبال دستاورد هسته ای ایران می رود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کاملی فر گفت: ادامه مذاکرات ایران با 5+1 که همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر برگزار می شود، دستاوردی مهم در بغداد رقم خواهد خورد.
حجت الاسلام حسن كاملي فر، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن کاملی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل، امروز در جمع بسیجیان فرهنگی و دانش آموز شهرستان خلخال اظهار داشت: حماسه بزرگ ملت ایران در 12 اسفند سال گذشته موجب عقب نشینی غرب از مواضع خصمانه خود شد، تا آنجا که پس از سال ها غنی‌سازی را حق ایرانیان اعلام کردند.

وی با بیان این که ملت ایران بار دیگر در بغداد شاهد نتایج ارزشمند حضور حماسی خود در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی خواهند بود، خاطر نشان کرد: ادامه مذاکرات ایران با 5+1 که همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر برگزار می شود، دستاوردی مهم در بغداد رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل تصریح کرد: انتخابات مجلس نهم جواب دندان شکنی برای دشمنان نظام اسلامی ایران داد که تا سال ها از یاد نخواهد رفت، این حضور حماسی در شرایطی رقم خورد که تمامی کارشناسان سیاسی و اجتماعی غرب بر جدایی ملت و نظام اسلامی تاکید داشتند.

حجت الاسلام کاملی فر با تأکید بر این که ملت در لبیک به ندای رهبری خود در صحنه حاضر شدند، اظهار داشت: حضور دشمنان قسم خورده ایران پای میز مذاکره با مسؤولان کشورمان نتیجه حضور آگاهانه و بابصیرت مردم در انتخابات و تبعیت از توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ابعاد شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری پرداخت و خاطر نشان کرد: آن عالم فرزانه الگوی مناسبی برای خواص به ظاهر روشنفکر است، آن استاد فرزانه هیچ گاه ادعای روشنفکری نداشت؛ اما در عمل باید ایشان را تئورسین انقلاب اسلامی دانست.

نماینده ولی فقیه در سپاه اردبیل با اشاره به این که شهید مطهری عمر پربرکت خود را صرف احیای دین و ارزش های اسلامی کرد، گفت: امروزه سکوت برخی از خواص جامعه در جایی که باید حرف بزنند و یا سخن گفتن آنها در زمانی که باید سکوت اختیار کنند، برای نظام اسلامی مشکل ساز شده است.

وی با بیان این که شهید مطهری تابع محض رهبری و ولایت بود، افزود: استاد مطهری زمان شناس و عالم به زمان خود بود و هیچگاه در برابر کج‌روی ها سکوت نکرد و برای احیای اسلام ناب محمدی زیر سایه رهنمودهای رهبری تلاش کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات