۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۲۸۲۳۸
منتخب مردم مشهد در مجلس نهم:

جمهوری اسلامی اهل خیانت به آرای مردم نیست

خبرگزاری رسا ـ منتخب مردم مشهد در مجلس نهم تأکید کرد: این انتخابات بیشتر از آن که انتخابات نمایندگان ملت باشد، یک رفراندوم در تأیید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر امانت داری نظام نسبت به آراء ملت بود.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی، نماینده منتخب مردم مشهد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته در مراسم میلاد حضرت زهرا(س) در حسینیه نصرت مشهد با اشاره به فضای انتخابات اخیر، اظهار داشت: این انتخابات به دلیل ویژگی های خاص خود، بیشتر و پیش تر از آن که انتخابات نمایندگان ملت باشد، یک رفراندوم در تأیید رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بود.

وی افزود: پس از انتخابات و فتنه 88، یک خط تبلیغی گسترده از عناصر بیگانه و مزدوران داخلی همواره در تلاش بود تا این‌گونه القا کند که مردم اعتمادشان به نظام، رهبری و شورای نگهبان را از دست داده اند و این مسأله در انتخابات مجلس مشهود خواهد بود.

حجت الاسلام بحرینی ادامه داد: در کنار این توطئه، رهبر معظم انقلاب بلافاصله پس از فتنه 88 صریحا اعلام کردند که جمهوری اسلامی اهل خیانت در آرای مردم نیست. دو سال زمان لازم بود تا مردم میان این دو گزینه انتخاب کنند که در نهایت با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات، سخنان رهبری را تأیید کردند.

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی، حضور مردم را موجب شادی قلب امام عصر و لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب دانست و با اشاره به فرازی از سخنان حضرت علی(ع)، تصریح کرد: حضرت در این فراز، از کاری که با اخلاص و برای خدا آغاز شود اما در میانه راه با غیرخدا شریک شود، به خدا پناه می برند.

وی خطاب به مردم خاطرنشان کرد: وجه مشترک همه ما حضور در یک فعالیت سیاسی به عنوان انتخابگر و انتخاب شونده و با نیات پاک و بااخلاص بوده است؛ اما در ادامه مسیر، نمایندگان منتخب خود را نیز دعا کنید تا اخلاصشان خدشه دار نشود.

حجت الاسلام بحرینی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های نمایندگان مردم مشهد در مجالس پیشین، یاد و خاطره حجت الاسلام فاکر را گرامی داشت./930/پ203/س
ارسال نظرات