۰۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۱۲۹۶۴۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اهانت به ارزش‎های دینی حربه‎ای برای تضعیف جایگاه ملت‎ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که توهین به ساحت کلام الهی و ائمه اطهار(ع) نه تنها نور وجودی آن ها را از دل مؤمنین خالی نخواهد کرد، بلکه موجب توجه بیشتر و ارادت بیشتر به ساحت این امامان معصوم خواهد شد، گفت: مظلومیت قرآن کریم و ائمه معصومین(ع) چیزی جز خواری و خفت برای هتاکان در پی نخواهد داشت.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده‌ مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری‌ عصر روز گذشته در جمع تعدادی از حافظان قرآن کریم در قائمشهر با بیان این که نشانه های سعادت و تعالی برای انسان در آیات الهی آمده است، گفت: سعادت حقیقی نصیب کسی خواهد شد که رفتار، کردار و عمل خویش را با قرآن کریم عجین کند.

وی قرآن کریم را منبعی حیاتبخش برای جامعه بشری معرفی کرد و افزود: مفاهیم الهی زمینه رسیدن انسان به جایگاه رفیع معنوی را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که جامعه امروز بیش از پیش نیازمند بسط و گسترش فرهنگ قرآنی است، خاطرنشان کرد: این مهم ترین فرهنگ دینی  در برابر ارزش های ضد دینی است.

امام جمعه قائمشهر قرآن کریم را عصاره تکمیل شده همه ادیان الهی و رسالت انبیا دانست و تأکید کرد: رسالت امروز ما در این خصوص تقویت فهم و درک از مفاهیم متعالی قرآنی است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری درادامه سخنان خود با‌ محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن گفت: قرآن کریم دارای جاذبه‌های فراوانی است و هر کس که در مسیر این کتاب آسمانی گام بردارد دچار گمراهی و ظلالت نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که حرمت شکنی مقدسات اسلامی از گذشته تا به امروز ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: هتاکی نسبت به ارزش های دینی ملت های مسلمان حربه ای برای تضعیف جایگاه رفیع آنها است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ای که قرآن یکی از محورهای اصلی ایجاد الفت و ارتباط قلبی میان همه‌ اهل ایمان است، تصریح کرد: عده‌ای که به هر نحوی نمی‌خواهند مسلمانان از معنویت بالا برخوردار باشند، آن پشتوانه محکم را نشانه می‌گیرند.

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام در شرایطی که بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه، گسترش یافته با این قبیل اهانت‌ها در صدد تخریب مقدسات هستند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که توهین به ساحت کلام الهی و ائمه اطهار(ع) نه تنها نور وجودی آن ها را از دل مؤمنین خالی نخواهد کرد، بلکه موجب توجه بیشتر و ارادت بیشتر به ساحت این امامان معصوم خواهد شد، گفت: مظلومیت قرآن کریم و ائمه معصومین(ع) چیزی جز خواری و خفت برای هتاکان در پی نخواهد داشت.

وی اهانت به مقدسات الهی را نشان دهنده عجز دشمنان در برابر اندیشه های والای اسلام ناب اعلام کرد و ادامه داد: امروز تفکر بالنده شیعی در همه دنیا بسط یافته و این مسأله سبب هراس دشمنان شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که همه سیاست های دشمنان اسلام در برابر تفکر بالنده اسلام ناب شکست خورده است، تصریح کرد: امروز ملت های آزاده و مسلمان دنیا با بهره گیری از اندیشه های ناب دینی بر علیه قدرت های دیکتاتور دنیا قیام کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی زوال و نابودی را عاقبت قدرت های زورگو دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از حکام دیکتاتور منطقه که روزی در اوج قدرت بودند امروز به دست ملت های مسلمان از عرش به فرش کشیده شدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در طول تاریخ همه تلاش دشمنان اسلام خدشه دار کردن دو سند ماندگار نبوی یعنی قرآن و عترت بود، بیان داشت: قدرت لایزال الهی سبب خنثی شدن همه توطئه های دشمنان شده است.

وی افزود: دشمنان همواره برای کمرنگ جلوه دادن جایگاه ائمه و نقش هدایتگری آنان شیوه اهانت به آن بزرگواران را در پیش گرفته است.

وی با اشاره به به نقش ائمه اطهار(ع) در هدایت بشر به سمت تعالی و سعادت افزود: اما اراده خداوند مافوق همه اراده هاست و آنان قطعا به مقاصد شوم خود نخواهند رسید./950/پ202/ب

ارسال نظرات