۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۱۳۰۰۷۵
امام جمعه زنجان:

ایران اسلامی در سایه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای شاهد تداوم سیره و روش امام خمینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان این‌که حضرت آیت الله خامنه‌ای بحق خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند، گفت: در 23 سال رهبری داهیانه امام خامنه‌ای، شاهد تداوم روش و سیره امام خمینی(ره) در کشور هستیم.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در جمع عزاداران و سوگواران امام خمینی(ره) در زنجان اظهار داشت: جامعه جهانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت شخصیت، آرمان و اهداف عالی امام راحل است.

وی با بیان این‌که اندیشه‌ها و افکار برخاسته از معارف دینی و قرآنی امام خمینی(ره) نجات‌بخش جامعه مستضعف و زیر ستم شرق و غرب عالم است، ادامه داد: امام خمینی با پیام و رهنمودهای دلنشین خود قوت قلبی برای مجاهدان راه حق و حقیقت بود، اگر امروز شاهد نهضت بیداری اسلامی هستیم، نشان از دریافت قلبی پیام امام از سوی ملت‌های آزاده جهان است.

امام جمعه زنجان رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری را عامل تداوم انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌ها، تهدیدها و فشارهای بین المللی دانست و افزود: اگر امروز در فلسطین، لبنان، مصر، لیبی، عراق و افغانستان و برخی از کشورهای منطقه سخن از شهادت و تبعیت از اندیشه اسلام می‌شود، حاکی از حقیقت صدور انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که حضرت آیت الله خامنه‌ای بحق خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: در 23 سال رهبری داهیانه امام خامنه‌ای، شاهد تداوم روش و سیره امام خمینی(ره) در کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به این‌که انتخاب آگاهانه، به‌هنگام و شایسته اعضای مجلس خبرگان رهبری در انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب توطئه دشمنان را خنثی کرد، گفت: مقام معظم رهبری ادامه‌دهنده راه امام خمینی(ره) بوده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 23 سال است که انقلاب به رهبری آیت‌الله خامنه‌ای راه پر موفقیت خود را می‌پیماید، افزود: این مسأله نشان از آگاهی و بصیرت والای مقام معظم رهبری در اداره امور است، هرگاه از رهنمودهای ولایت فقیه زمان تبعیت کرده‌ایم، توفیقات بزرگی عاید نظام شده و هرگاه در این مسیر افراط و یا تفریطی صورت گرفته، انحراف ایجاد شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات