۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۷۱۴
دیدار امام جمعه زنجان با خانواده شهدا؛

تحقق توصیه‎های ولایت فقیه لازمه تداوم راه شهدا و ایثارگران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زنجان با حضور در منزل شهیدان ایوب و حسین مقدم با خانواده این دو برادر شهید دیدار کرد.
حجت الاسلام و المسلمين علي خاتمي امام جمعه زنجان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، روز گذشته در سفر به شهرستان خرمدره با حضور در منزل شهیدان ایوب و حسین مقدم با خانواده این دو برادر شهید دیدار کرد.

وی در جمع خانواده این دو شهید اظهار داشت: دعای پدر و مادر شهید مورد قبول پروردگار است، از این رو بایستی تمامی مسؤولان و متولیان امر نسبت به رسیدگی به خانواده‌های شهدا نهایت تلاش را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن افزود: وظیفه امروز مردم و مسؤولان ادامه راه و اهداف عالی شهدا است، راه شهدا تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه در هر شرایط زمانی و مکانی است.

امام جمعه زنجان همچنین با اشاره به دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت:‌ دنیا در آن زمان از سوی دو قدرت امریکا و شوروی اداره می شد، با وجود این که ایران دارای تمدن و فرهنگی تاریخی بود، اما غرب و شرق ارزشی برای ملت ما قائل نبودند و متفقین هم بدون اجازه وارد این کشور شده و شاه و نخست وزیر ایران را هم به حساب نیاوردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان این که زمان وارد شدن شاه به حضور سران متفقین این افراد حتی از جای خود تکان هم نخوردند، گفت: این‌ها همه ذلت است که بر ملت ایران تحمیل شد، مردم باید وضعیت حال را با گذشته مقایسه کنند.

وی تاکید بر ادامه راه شهدا را با عمل به توصیه های مقام معظم رهبری دانست و گفت: تحقق توصیه های ولایت فقیه لازمه تداوم راه شهدا و ایثارگران است، همه آحاد جامعه باید در این مسیر حرکت کنند.

گفتنی است، شهید ایوب مقدم در آبان ماه سال 61 بر اثر اصابت ترکش در عملیات جنوب کشور و حسین مقدم نیز در تیر ماه سال 68 در بانه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./935/پ203/ب

ارسال نظرات