۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۱۱۹
آیت‌الله ایمانی:

جدی نگرفتن فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب، زمینه ساز وقوع فساد بزرگ بانکی شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، جدی نگرفتن فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت مقابله با مفاسد مالی و اقتصادی از سوی مسؤولان را عامل وقوع بسیاری از تخلفات مالی در کشور دانست.
آيت‌الله اسدالله ايماني،امام جمعه شيراز
آیت‌الله اسدالله ایمانی، امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هفته قوه قضاییه، ابرازداشت: دستگاه قضا پیشانی نظام است و این قوه  نظام را معرفی می کند.

وی تاکید کرد: مردم دنیا قبل از این‌که بخواهند مسائل مختلف را ارزیابی و بررسی کنند نگاه شان به دستگاه قضایی کشورها است، چراکه در همه دنیا دستگاه قضایی و قضاوت به عنوان نماد حکومت معرفی شده است.

این استاد درس خارج حوزه علمیه با اشاره به این‌که امروز شاهد هستیم که قوه قضاییه مصمم به برخورد با مفاسد است، افزود: دستگاه قضایی عزمی جزم دارد تا‌ با کسانی که امنیت مردم را در عرصه های مختلف مالی، اخلاقی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها به خطر می اندازند برخورد کند.

وی با اشاره به بررسی دو پرونده اختلاس بانکی و بیمه ایران، بیان داشت: برگزاری دادگاه این دو پرونده نشان می دهد قوه قضاییه مصمم است این راه را ادامه دهد و در این راه از هیچ چیز نباید بترسد.

آیت‌الله ایمانی کم توجهی به فرمان هشت ماده‌ا‌ی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت مقابله و برخورد با مفاسد اقتصادی که بیش از ده سال پیش خطاب به سران قوا صادر شد را منشا وقوع بسیاری از مفاسد اقتصادی از جمله اختلاس سه هزار میلیارد تومانی ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: اگر مجموعه گردانندگان امور در ساله های گذشته منشور و فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب در رابطه با مبارزه با فساد را با جدیت و هماهنگی دنبال می کردند شاهد این قضایا نبودیم.

آیت‌الله ایمانی افزود: امیدواریم این فرمان رهبر معظم انقلاب صد درصد احیا و عملیاتی شود و در آینده شاهد وقوع چنین تخلفاتی که هم فکر جامعه را مشغول کرده و هم وقت جامعه را گرفته است نباشیم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات