۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۱۳۱۱۲۶

استاندار آذربایجان‌شرقی به عیادت امام جمعه ارومیه رفت

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان‌شرقی به همراه جمعی از مسؤولان استان به عیادت حجت الاسلام والمسلمین حسنی رفت.
عيادت آذربايجان شرقي از امام جمعه اروميه عيادت آذربايجان شرقي از امام جمعه اروميه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضا بیگی، استاندار آذربایجان شرقی به همراه حجت الاسلام احمدی مشاور استاندار در امور روحانیت و امام جمعه هریس، چمنی فرماندار تبریز و جمعی از مسؤولان استان با حضور در بیمارستان شهید مدنی تبریز از حجت الاسلام والمسلمین حسنی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی عیادت کردند.

در این دیدار که با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، معاونان استاندار و جمعی از کادر پزشکی تبریز همراه بود، استاندار آذربایجان شرقی در جریان سیر درمان امام جمعه ارومیه قرار گرفته و برای شفای عاجل وی دعا کرد.

علیرضابیگی با قدردانی از تیم معالج حجت الاسلام والمسلمین حسنی، خواستار تلاش هر چه بیشتر و بهتر کادر بیمارستان شهید مدنی برای بهبودی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی شد.

وی همچنین از امام جمعه ارومیه به عنوان عالمی مجاهد، آگاه و دشمن‌شناس یاد کرد و گفت: وجود این عالم وارسته در منطقه آذربایجان همواره مایه خیر و برکت فراوانی بوده است.

همچنین یعقوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وضعیت سلامتی حجت الاسلام والمسلمین حسنی را رو به بهبود دانست و بر جدیت تیم پزشکی در معالجه وی تاکید کرد.

گفتنی است، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی به علت بیماری قلبی در یکی از بیمارستان های تبریز بستری شده است./935/پ202/س
ارسال نظرات