۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۵۴۳
یک فعال سیاسی:

مردم با تمام وجود جلوی قدرت‌نمایی ظاهری غرب ایستاده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، غرب را بازنده اصلی تحریم نفت ایران دانست و ملت ایران را ملتی مقاوم و شجاع در برابر تهدیدات و فشارهای دشمنان توصیف کرد.
فرج الله عارفي
 
فرج الله عارفی، نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به این که تحریم‌های جدید غرب علیه ایران از پیش شکست‌خورده است، اظهار داشت: این تحریم ها هیچ اثری در روند پیشرفت مملکت ما نخواهد داشت.
 
وی با بیان این‌که دشمنان با این گونه اقدامات زحمت و مشکلات خود را زیاد می کنند، ابراز داشت: ایران اسلامی با تحریم صدور نفت به برخی کشورهای غربی نشان داد که تحریم‌های خصمانه غرب هیچ تاثیری درپیشرفت ملت ایران نخواهد داشت.
 
این فعال سیاسی با اشاره به این‌که این کشورها هیچ سیاستی ندارند و هنوز ملت عزیز ما را نشناخته‌اند، تاکید کرد: مردم ایران اسلامی برای عزت و سربلندی‌شان با احدی معامله نخواهند کرد و زیربار فشارهیچ کشوری نخواهند رفت.
 
وی گفت: ملتی که این همه خون داده و در راه اسلام و انقلاب ایستادگی کرده است، هیچ گاه زیر بار حرف زور نمی‌رود و همین ایستادگی‌ها باعث عزت و سربلندی کشور ما خواهد شد.
 
عارفی با اشاره به بحران اقتصادی درغرب و تحریم نفت ایران را عامل وخامت بیشتر شرایط این کشورها دانست و تاکید کرد: وقتی قیمت نفت افزایش پیدا می کند فشار زیادی روی دشمن خواهد آمد و مشکلات شان دوچندان خواهد شد.
 
وی افزود:‌ دشمن فکر می کند با این گونه اقدامات می تواند کشور و ملت ما را به زانو در بیاورد، این کشورها بدانند که این تحریم ها هیچ اثری نخواهد داشت و کشور و مردم با قدرت جلوی این قدرت نمایی های ظاهری ایستادگی خواهند کرد.
 
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که آثار و تبعات منفی تحریم نفت ایران نه تنها در اقتصاد اروپا، بلکه در بخش‌های اجتماعی و سیاسی غرب مشاهده خواهد شد، گفت: دولت باید در برابر این تحریم ها در بخش بازار نظارت خوبی داشته باشد، تا افزایش قیمت فشاری به مردم خوب و شریف ایران اسلامی وارد نکند.
 
عارفی در پایان با بیان این‌که ما باید فشارهای سیاسی را بر علیه تحریم کنندگان نفت افزایش دهیم، اقدام بیش از 200 نماینده مجلس در آماده کردن طرحی مبنی بر بستن تنگه هرمز را ستود و تاکید کرد: اگر تنگه هرمز را ببندیم کشورهای اتحادیه اروپا و آمریکا بیش از دیگران ضرر خواهند کرد. /971/ت302/ج
 
 
 
ارسال نظرات