۲۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۶۱۲
امام جمعه محمودآباد تأکید کرد؛

ضرورت برخورد با مظاهر بدحجابی در سواحل دریای مازندران

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمود آباد برخورد قاطع با هرگونه مظاهر بدحجابی و بی اخلاقی در سواحل دریای مازندران را ضروری دانست و تصریح کرد: آحاد مردم باید حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند.
امام جمعه محمود آباد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عبدالله اسماعیلی، امام جمعه محمودآباد، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فصل تابستان و ورود گردشگران به مناطق مختلف استان گفت: متأسفانه در این ایام شاهد گسترش بدحجابی در سواحل دریای مازندران هستیم.


وی با بیان این که نباید در سواحل دریای مازندران شاهد بدحجابی و بی عفتی باشیم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در آستانه ماه مبارک رمضان در این خصوص برنامه ریزی جدی داشته باشند.


امام جمعه محمودآباد، برخورد قاطع با هرگونه مظاهر بدحجابی و بی اخلاقی در سواحل دریای مازندران در ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و تصریح کرد: آحاد مردم باید حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند.


حجت الاسلام اسماعیلی، ماه مبارک رمضان را ماه مهمانی بزرگ الهی دانست و تصریح کرد: دراین ماه با عظمت که دروازه های مهمان سرای بزرگ الهی گشوده می شود نباید شاهد بی اخلاقی در جامعه دینی باشیم.


وی با بیان این که باید از نعمتی که خداوند متعال در مازندران آفریده با حفظ ارزش های دینی استفاده کنیم، ادامه داد: هرگونه  ناهنجاری های اخلاقی دراین استان ولایت مدار پذیرفتنی است و مسؤولان باید با این گونه مسائل برخورد کنند.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: ریشه اصلی ملت ما در دینداری، ولایت‌مداری و دشمن‌ستیزی است و مقابله با منکرات اخلاقی و فرهنگی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


رییس شورای فرهنگ عمومی محمودآباد با بیان این که متأسفانه بی توجهی به مسأله عفاف و حجاب در سواحل دریای مازندران و دیگر مناطق گردشگری استان به معضلی مبدل شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به این که هر ساله شاهد حضور گسترده فرهنگ های مختلف درمناطق گردشگری استان به ویژه سواحل دریا هستیم، اما هنوز طرحی مدون برای جلوگیری ازناهنجاری های اخلاقی دراین مناطق صورت نگرفته است.


وی، بر برخورد جدی نیروی انتظامی با هنجارشکنان در سواحل دریا تأکید کرد و بیان داشت: نباید به بهانه تفریح و استفاده از مواهب طبیعی این استان شاهد رواج بدحجابی و بی عفتی در استان باشیم.


امام جمعه محمودآباد رعایت شئونات اسلامی طرح دریا را ضروری دانست و افزود: باید در کنار بهره گیری از مواهب طبیعی این استان شاهد حذف ناهنجاری ها باشیم.

 

حجت الاسلام اسماعیلی رفع معضل بدحجابی در جامعه را نیازمند یک عزم ملی دانست و با تأکید براین که باید برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف در کشور از همه ظرفیت ها بهره گرفت، خاطرنشان کرد: برنامه های سطحی و مقطعی در این خصوص تأثیرگذار نخواهد بود.

 

وی با بیان این که باید از اجرای کارهای سطحی در حوزه عفاف و حجاب در کشور پرهیز شود، ادامه داد: حوزه پژوهش در این خصوص باید بیشتر در کشور تقویت شود.

 

امام جمعه محمودآباد با تأکید بر این که بانوان جامعه اسلامی باید در دنیا الگو باشند، تصریح کرد: زنان کشورمان باید حضرت فاطمه(س) که اسوه زنان عالم است را چراغی برای حرکت در مسیر پر پیچ و خم دنیای امروز قرار دهند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی، اجرای برنامه های دینی و فرهنگی در طرح های دریا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید در این طرح از توان مبلغان دینی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بیشتر بهره گرفت./950/پ202/س

ارسال نظرات