۲۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۷۵۵
امام جمعه موقت سراب:

دنیا ندای عدالت خواهی شیعیان عربستان و بحرین را بشنود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت سراب گفت: سیاست شیعه ستیزی حاکمان عربستان برای جلوگیری از فراگیرشدن مذهب اهل بیت علیهم السلام صورت می گیرد.
حسيني،رئيس اداره تبليغات اسلامي سراب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام محمد علی حسینی، امام جمعه موقت سراب، امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: شیعیان عربستان به فجیع ترین شکل ممکن تحت ستم حاکمانی قراردارند که بی شرمانه کلمه مقدس لااله الاالله را در پرچم خود حک کرده اند.

 

امام جمعه موقت سراب با بیان این که سیاست شیعه ستیزی در عربستان برای جلوگیری از فراگیر شدن مذهب اهل بیت علیهم السلام صورت می گیرد، اظهار داشت: سازمان های به اصطلاح حقوق بشر و نهادهای بین المللی چشم و گوش خود را برای عدالت خواهی شیعیان عربستان و مردم بحرین بازکنند و از حق و حقوق انسانی مردم ظلم دیده این کشورها دفاع کنند.

 

حسینی با درخواست از جهانیان برای شنیدن ندای تظلم خواهی شیعیان عربستان تاکید کرد: دولت این کشور باید برای  کنار گذاشتن سیاست تنفرآمیز خود در مبارزه با شیعیان و بی توجهی به خواسته های مشروع آنها تحت فشار قرارگیرد.

 

خطیب جمعه سراب با اشاره به ضرورت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی ابرازداشت: حجاب  یک فریضه قرآنی و واجب دینی است.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دشمنان اسلام همواره به حجاب به عنوان یک مزاحم نگاه کرده و در ادوار مختلف با دسیسه های گوناگون سعی در به حاشیه راندن این فریضه واجب الهی را داشتند.

 

امام جمعه موقت سراب تصریح کرد: دست استکبار و استعمار را به طور مستقیم می توان در مبارزه با حجاب و عفاف به وضوح مشاهده کرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی سراب مقاومت مثال زدنی زنان باغیرت عصر رضاخانی در پاسداشت حجاب و عفاف را یاداورشد و بیان داشت: در آن دوران زنان باغیرت از بیم برداشته شدن اجباری چادرهای خود خانه نشینی را ترجیح می دادند و آبرو و حیثیت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی کردند.

 

وی افزود: امروز نیز یادگاران آن زنان شیردل اجازه نخواهند داد تا ذره ای خلل بر حجاب و عفافشان از سوی معدودی غافل وارد آید./949/پ202/س

 

ارسال نظرات