۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۱۹۱
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

دستیابی به عزت و افتخار بدون پرداخت هزینه امکان ندارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری مقاومت را رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان نظام دانست و با بیان این‌که هر زمان بر سر خواسته‌های خود ایستادگی کردیم، دشمن عقب نشینی کرد، گفت: رشد علمی ما مرهون ایستادگی در برابر خواسته‌های نا به جای استکبار بوده است.
محمدعلي نكونام حجت الاسلام محمد علي نکونام
 
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان را جامع، مدبرانه، حکیمانه و راهگشا برای مسؤولان، مردم و جهان بیدار شده و بپا خواسته در برابر استکبار دانست و گفت: ایشان راه رسیدن به آرمان‌ها و مقابله با ترفندهای دشمنان را بیان کردند.
وی به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با دشمنان و کوتاه نیامدن در برابر آنها اشاره کرد و با بیان این‌که انقلاب اسلامی همیشه با چالش‌ رو به رو بوده است، رمز پیروزی در برابر چالش ها را مقاومت دانست و افزود: تاریخ نشان داده است که هر زمان در برابر استکبار مقاومت کردیم آنها کوتاه آمدند و هر جا ما کوتاه آمدیم آنها گستاخ‌تر شدند و جلو آمدند.
حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ اگر ما در مساله هسته‌ای مقاومت نمی‌کردیم و راه خود را ادامه نداده‌ بودیم قطعا این رشد علمی و رسیدن به دانش هسته‌ای را به دست نمی‌آوردیم، مقاومت کردیم و آثار آن را به طور محسوس امروز مشاهده می‌کنیم.
امام جمعه شهرکرد مقاومت در برابر دشمنان مجهز به تجهیزات فراوان رسانه‌ای که با جو سازی و حیله به دنبال تضعیف نظام اسلامی هستند، را سخت ارزیابی کرد و اظهار داشت: آنها تلاش می کنند مشکلات ما را بزرگ جلوه دهند و ایستادگی در برابر آنها نیاز به پرداخت هزینه دارد و نمی‌شود انسان به عزت و آرمان‌های اسلامی برسد اما هزینه آنرا پرداخت نکند.
وی یکی از راهکارهای مقابله با تحریم دشمنان را آمادگی و تدبیر مسؤولان برای مقابله با این تحریم‌ها دانست و گفت: مسؤولان برای این‌که مردم حداقل آسیب را از این تحریم‌ها ببینند باید برنامه ریزی صحیح داشته باشند و با مدیریت صحیح در توزیع امکانات به سراسر کشور اهتمام داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری تصریح کرد: اگر مردم این اطمینان را داشته باشند که مدیران مسائل را به صورت صحیح رصد می کنند و با درایت و تمام توان در پی حل مشکلات اقتصادی آنها هستند قطعا از نگرانی خارج خواهند شد.
وی به کمبود برخی از اقلام مورد نیاز مردم اشاره و خواستار تدابیر مسؤولان در این باره شد و با بیان این‌که مردم با وجود کمبودها مقاومت و هوشیاری از خو به خرج داده‌اند،گفت: اگر از ابتدا تدابیر لازم لحاظ می‌شد شاهد چنین مشکلاتی نبودیم، با وجود چنین مردمی مسؤولان نیز باید با برنامه ریزی و درایت در حل مشکلات تلاش کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام یکی از ملزومات اقتصاد مقاومتی را صرفه جوی و دوری از ریخت‌و پاش‌ دانست و با اشاره به نام گذاری امسال به سال تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی مردم را به استفاده از تولیدات داخلی و روی آوردن به هزینه‌های حداقلی و دوری از کالاهای خارجی توصیه کرد.
وی مسؤولان و دستگاه‌های دولتی را به دوری از تجمل و صرفه جویی توصیه کرد و گفت: این گونه نباشد که مردم را به صرفه جویی دعوت کنیم اما در میان مسؤولان و نهادهای دولتی کسانی باشند که این مهم را رعایت نکرده و موجب بی اعتمادی مردم شوند./927/ت302/ج
      
ارسال نظرات