۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۰۳۶
نماینده مردم قم:

از اظهارنظرهای سیاسی راجع به پروژه مونوریل خودداری شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه باید از اظهارنظرهای سیاسی راجع به طرح مونوریل در قم اجتناب شود، گفت: در عبور مونوریل از مقابل حرم مطهر، نظرات مراجع، علما و تولیت آستانه مقدسه ملاک نهایی است.
احمد اميرآبادي نماينده منتخب مردم قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "احمد امیرآبادی"، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، عصر دیروز با حضور در محل اجرای پروژه منوریل، از این طرح بازدید و در جریان مراحل اجرای آن قرار گرفت.


در این بازدید، پیشنهادهای مختلف طرح عبور منوریل از مقابل حرم مطهر حضرت معصومه (س)، با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گرفت.


عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی با اشاره به حساسیت های موجود در خصوص عبور منوریل از مقابل حرم مطهر تأکید کرد: برای عبور مونوریل از مقابل حرم، نظرات مراجع، علما و تولیت آستانه مقدسه ملاک نهایی است.


دبیر مجمع نمایندگان استان قم افزود: اگر مراجع و علما و تولیت محترم مخالف عبور منوریل از مقابل حرم مطهر باشند، ما نیز مخالفت خود را با اجرای این طرح اعلام خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: نظربنده این است که یکی از راه های عبور منوریل از مقابل حرم مطهر عبور از زیر سطح خیابان اراک می باشد که این طرح هم می تواند توسط کارشناسان بررسی و اظهار نظر شود، در غیر این صورت اجرای منوریل مانع توسعه ظلع غربی حرم مطهر در آینده می شود.


امیرآبادی با اشاره به صحبت هایی که پیرامون توقف پروژه منوریل می شود، اظهار کرد: با هزینه های بسیاری که از بیت المال صرف این پروژه شده، در حال حاضر بحث توقف، صحبت درستی نیست و باید با همکاری تمامی عوامل استان مشکلات پیش رو حل شود.


نماینده مردم قم از تمامی افراد اعم از مخالفان و موافقان منوریل خواست تا از اظهار نظرهای سیاسی درباره این پروژه خودداری کنند و اجازه دهند تا کارشناسان مربوطه نسبت به بررسی راهکارهای موجود اقدام نمایند./924/د102/ج

ارسال نظرات