۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۲۹۳
معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور:

مراسم احیا شب های قدر در 2400 امام زاده برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: مراسم احیا شب قدر در دو هزار و 400 امامزاده کشور برگزار شد.
مراسم احيا شب بيست و سوم ماه مبارک

 

حجت الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که شب های قدر فرصتی ارزنده از سوی خداوند متعال برای انسان است، گفت: ما باید از این نعمت های ویژه الهی به بهترین نحو ممکن و در راستای تهذیب نفس و تکامل معنوی خویش بهره گیریم.

 

وی با تاکید بر این که شب های قدر بهترین فرصت برای ایجاد پیمانی استوار با خداوند منان بود، خاطرنشان کرد: انسان باید از دستاوردهای این شب های گرانقدر به نحو احسن استفاده و این الطاف و نورانیت خود را برای همیشه در وجودش حفظ کند.

 

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: درک حقیقت شب های قدر از اهمیت والایی برخوردار است که ان شاءالله مردم عزیز به این بعد مساله هم توجه خاصی داشتند و توانستند از لحظه های نورانی این شب ها استفاده شایسته ای را ببرند.

 

وی افزود: در این شب ها ایران اسلامی حال و هوایی معنوی و الهی دارد که باید این نورانیت ها را حفظ کرده و در راستای تحکیم آن بکوشیم.

 

حجت الاسلام شرفخانی با تاکید بر این که در راستای تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی برنامه های ارزنده ای در شب های قدر در دستور کار قرار داشت، خاطرنشان کرد: مراسم معنوی لیالی قدر در دو هزار 400 امام زاده سراسر کشور برگزار گردید که از استقبال چشمگیر مردم مومن ایران اسلامی برخوردار شد.

 

وی همچنین از برگزاری خیمه های معرفت در هزار و 640 امام زاده شاخص کشور با حضور روحانیان در این ایام خبر داد./950/ت302/ب

ارسال نظرات