۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۵۳۱
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

بیداری اسلامی زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، وحدت امت اسلامی را مهم ترین رمز نابودی رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی زمینه نابودی کامل این رژیم جعلی را فراهم کرده است.
امام جمعه موقت ساري

 

حجت الاسلام  یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری مسأله فلسطین و قدس را یکی از مسائل مهم و اساسی جهان اسلام دانست و گفت: این موضوع از دوران اشغال سرزمین فلسطین از سوی رژیم غاصب صهیونیستی همواره مورد توجه بوده است.

 

وی با اشاره به این که بیت‌المقدس به عنوان مهم ترین شهر فلسطین در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که نخستین قبله مسلمین بوده است، افزود: از آغاز هجرت پیامبر اسلام (ص) تا سال دوم هجری بیت‌المقدس قبله و عامل وحدت بین مسلمانان به شمار رفته است، علاوه بر این بعد از معراج پیامبر (ص) ارزش این مکان افزون شده، چون در قرآن داریم که معراج پیامبر از مسجدالحرام شروع و به مسجد الاقصی ختم شده است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) در تدبیری حکیمانه و نشأت گرفته از خرد سیاسی اسلامی راه را بر توطئه استکبار در فراموشی فلسطین بستند و با این نامگذاری زمینه آزادی قدس را در آینده فراهم کردند.

 

وی با بیان این که روز قدس روز وحدت و یکپارچگی امت اسلام در برابر دشمن صهیونیستی است، گفت: دشمنان مردم فلسطین و جهان اسلام سعی داشتند به نوعی این مسأله کهنه و به فراموشی سپرده شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور، روز قدس را حاصل دوراندیشی و تدبیر رهبر کبیر انقلاب دانست و گفت: با این اقدام مسأله فلسطین هیچ‌گاه از افکار مسلمانان جهان محو نخواهد شد و به یکی از دغدغه های اساسی مسلمانان تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به این که حضور چشمگیر مسلمانان در راهپیمایی‌های سراسر جهان موجب شده است ذهن سایر ملت‌ها نیز به این مسأله جلب شود، گفت: امروز رژیم صهیونیستی از حضور باصلابت امت اسلامی در این روز با شکوه به شدت هراسان است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به نقش انکار ناپذیر ایران اسلامی در تحولات جهانی گفت: مردم ایران و سایر ملت‌های منطقه با حضور خود در حمایت از ملت فلسطین نقش بازدارنده‌ای را مقابل ددمنشی استکبار ایفا می‌کنند.

 

وی سران کشورهای عربی منطقه را افرادی عافیت طلب معرفی کرد و ادامه داد: در حالی‌که بسیاری از سران کشورهای غربی و عربی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند، بیداری ملت‌های اسلامی می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در تحولات منطقه داشته باشد.

 

حجت الاسلام یوسف پور، وحدت امت اسلامی را مهم ترین رمز نابودی رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی زمینه نابودی کامل این رژیم جعلی را فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به جنگ 22 روزه غزه و تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین گفت: جنایات این رژیم در این جنگ مظلومیت مردم فلسطین و ددمنشی آنها را به همه مردم جهان نشان داد.

 

حجت الاسلام یوسف پور ادامه داد: روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطین و روز اتحاد و یکپارچگی مردم مسلمان جهان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به بیانات امام راحل (ره) در خصوص این رژیم افزود: بفرموده حضرت امام (ره) اگر هر مسلمان یک سطل آب روانه اسرائیل نمایند، این کشور غاصب را آب خواهد برد، بنا بر این وظیفه آحاد امت اسلامی بویژه مردم مسلمان ایران است که در راهپیمایی روز قدس که به منظور حمایت از مرد مظلوم  فلسطین و بیزاری از اسرائیل جنایتکار برگزار می شود فعالانه شرکت کنند.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد آحاد مردم متدین و ولایت مدار با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نسبت به آرمان های انقلاب و امام راحل (ره) تجدید پیمان کرده و به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گویند./950/ت302/ب

ارسال نظرات