۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۷۰۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سخنرانی رهبری نقطه عطفی در تاریخ جنبش عدم تعهد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه سران اجلاسیه جنبش غیرمتعهد ها در تهران را نقطه عطفی در تاریخ این جنبش دانست و خاطرنشان کرد: دنیا امروز در انتظار سخنان مهم و ارزنده مقام معظم رهبری در اجلاس نم است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري


حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به برگزاری اجلاس غیر متعهد ها به میزبانی کشورمان در تهران، گفت: برگزاری نشست سران و مقام های عالی بیش از 120 کشور جهان در تهران نشان می دهد که با وجود همه تبلیغات غیر واقعی استکبار در برابر ایران اسلامی، کشورمان با سربلندی راه تعالی و پیشرفت را طی می کند.


وی با اشاره به این که میزبانی اجلاس شانزدهم از سوی ایران موفقیتی بزرگ برای کشورمان در عرصه سیاسی و بین المللی محسوب می شود، گفت: تصمیمات اعضای کشور های جنبش عدم تعهد تأثیر زیادی در معادلات سیاسی جهانی دارد چرا که این جنبش مهم ترین اجلاس بعد از سازمان ملل است.


حجت الاسلام والمسلمین جباری برگزاری اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در ایران را نشان دهنده اقتدار و امنیت کشورمان دانست و تصریح کرد: نشست مقامات ارشد کشورهای جنبش عدم تعهد یقیناً در ایجاد وحدت در میان مردم دنیا تأثیرگذار است و این موضوعی است که باعث ناراحتی استکبار جهانی شده است.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری میزبانی ایران اسلامی در شانزدهمین اجلاس نم در تهران را نشان هنده اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی دانست و گفت: این میزبانی نشان می دهد که دوران حکمرانی آمریکا و همپیمانان غربی اش به پایان رسیده است.


امام جمعه بهشهر بی اثر بودن بیش از سه دهه تحریم و فشار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مهم ترین پیام برگزاری اجلاس نم در تهران اعلام کرد و گفت: میزبانی کشورمان از این اجلاس بین المللی پاسخ دندان شکنی به 33 سال ظلم و وحشی گری نظام سلطه علیه ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شکست قدرت پوشالی آمریکا و صهیونیسم از سوی ملت بزرگ ایران را از دیگر پیام های مهم اجلاس جنبش غیر متعهد ها در تهران دانست و تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارز با استکبار واستعمار در جهان شناخته شده است.


حجت الاسلام والمسلمین جباری با اشاره به این که همه تلاش رسانه های غرب علیه کشورمان در چند دهه گذشته با شکست مواجه شده است، گفت: نظام اسلامی امروز یک قدرت بی همتا در عرصه بین المللی است.


امام جمعه بهشهر سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه سران اجلاسیه جنبش غیرمتعهدها در تهران را نقطه عطفی در تاریخ این جنبش دانست و خاطرنشان کرد: دنیا امروز در انتظار سخنان مهم و ارزنده مقام معظم رهبری در اجلاس نم است.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم گشایش سران جنبش غیرمتعهد ها را نشان دهنده اهمیت این مسأله دانست و گفت: رهنمودهای رهبری در این اجلاس می تواند راه حل و راهبردی اصولی برای خروج از بحران های فعلی منطقه اقتدار امت اسلام باشد.


حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که امروز پیام حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه دنیا مخابره شده است، ادامه داد: اجلاس نم بار دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.


وی با بیان این که حربه استکبار جهانی برای تحریم و جلوگیری از دستیابی کشورمان به فناوری صلح آمیز هسته ای را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه هیچ گاه از خواسته به حق خود عقب نشینی نخواهند کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که ضعف آمریکا و کشورهای غربی در برابر قدرت اسلام کاملاً مشهود است، ادامه داد: امروز دوران حکومت نظام های سرمایه داری در دنیا به پایان رسیده و فریاد اسلام خواهی همه دنیا را فرا گرفته است./950/ت302/ج

ارسال نظرات