۰۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۶۹۳۰
حجت الاسلام پورمحمدی:

موجودیت رژیم صهیونیستی به خطر افتاده است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که امروز شیشه عمر اسرائیل در دست نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز موجودیت رژیم صهیونیستی به خطر افتاده است.
نشست علما و روحانيون مازندران با رييس بازرسي کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور، شب گذشته در جمع علما و روحانیان شهرستان ساری با تأکید بر این که هر چه داریم از طلبگی است، گفت: من تا به امروز هیچ مسؤولیتی را برای خود انتخاب نکرده ام، یک کار برای خود انتخاب کردم و آن هم طلبگی است که با عشق و علاقه وافر به لباس مقدس روحانیت درآمده ام.

 
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که بدون هیچ درنگ و تردیدی اگر همه مناصب امروزی را به ما بدهند، حاضر نیستم با یک روز طلبگی آن را عوض کنم،
ادامه داد: دنیای طلبگی ارزش و عظمت بسیاری بالایی دارد و در پیشگاه خداوند متعال نیز از جایگاه والایی برخوردار است.


رییس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز در حساس‌ترین دوران انقلاب اسلامی  واقع شده ایم، گفت:
هر چه از عمر این انقلاب می گذرد، ارزش و بزرگی آن بیشتر نمایان می شود، امروز انقلاب اسلامی ایران با گذشت 33 سال از عمر خود امروز وارد مرحله جدیدی شده است.


وی با بیان این که هر چه پیش می رویم، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بیشتر می‌شوند، تصریح کرد: اما نظام اسلامی همه این فراز و نشیب‌ها و دشمنی‌ها را پشت سر گذاشته و امروز به یک کشور مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران امروز صاحب بمب اتم نیست و هیچ نیازی هم به  آن ندارد، گفت: خود آمریکایی ها هم اعتراف کردند که اگر جمهوری اسلامی بخواهد به بمب اتم دست پیدا کند، تا پنج سال دیگر باید تلاش کند تا به این مرحله برسد.


حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که رژیم صهیونیستی از سال 1947 در سازمان ملل به رسمیت شناخته شد، گفت:  این رژیم قبل از تشکیل دولت اسرائیل به رسمیت شناخت شد
و در سال 1955 نخستین قرارداد تشکیل و ساخت مرکز اتمی اسرائیل غاصب با دولت فرانسه که مدعی دفاع از حقوق بشر است، امضا شد.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که ادعای دفاع از حقوق بشر کشور فرانسه مربوط به بیش از 220 سال پیش است، گفت: انقلابیون این کشور از سال 1787 میلادی اعلامیه دفاع از حقوق بشر را اعلام کردند.


وی با اشاره به این‌که همین فرانسوی‌های مدعی دفاع از حقوق بشر، نخستین قرار داد اتمی را در سال 1955 میلادی با رژیم صهیونیستی امضا کردند، ادامه داد: در سال 1966 نخستین پایگاه اتمی رژیم صهیونیستی از سوی فرانسوی ها در این کشور ساخته شد.


حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که 47 سال است که رژیم صهیونیستی قدرت اتمی دنیا است، گفت: اما همین قدرت اتمی دنیا امروز در مقابل نظام مقدس جمهوری زمین‌گیر شده است.


وی با بیان این که امروز 18 میلیون یهودی بر آمریکا و اروپا حکومت می‌کنند، گفت:  طرح به وجود آمدن اسرائیل غاصب از 160 سال پیش طراحی شده و 65 سال پیش شکل رسمی گرفته است.


حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به این که  جهان استکبار همه قدرت خود را در اسرائیل پیاده کرده است، ادامه داد: امروز همه تکنولوژی های برتر جهان در اختیار یهودی ها و صهیونیست ها قرار دارد، اما
انقلاب اسلامی، اسرائیل را مچاله کرده است.

 

وی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از کارشناس های یهودی همه منطقه را در اختیار خود داشتند و در کشورها تسلط پیدا کرده بودند، اما امام راحل با هشدار نسبت به این مسأله مانع از تقویت این مسأله شدند.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که امروز شیشه عمر رژیم صهیونیستی در دست نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: موجودیت رژیم صهیونیستی به خطر افتاده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که قرار نبود ترکیه در ماجرای سوریه به عنوان کشوری سوخته مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: امروز برخی کشورهای عربی خائن منطقه نیز به عنوان حامیان غرب و رژیم صهیونیستی در مسأله سوریه دخالت آشکار دارند و دستشان رو شده است.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که آمریکایی که شعار دفاع از حقوق  بشر و مبارزه با تروریسیم را در دنیا سر می داد، امروز در سوریه با گروه تروریستی القاعده همپیمان شده اند، گفت: این همکاری آمریکا با گروه های تروریستی در سوریه با شعار مبارزه با تروریسم آنها در تضاد است و باید پاسخگوی این ابهام بزرگ باشند.


حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که امروز غرب به ویژه آمریکا با حمایت از گروه های تروریستی نظیر القاعده در سوریه سراسیمه و لجام گسیخته به عملیات مشغول هستند، ادامه داد: خوشبختانه امروز آمریکا و کشورهای مداخله جو همه برنامه هایشان در سوریه نیز با شکست مواجه شده و سرشان به سنگ خورده است.


وی همچنین به رفتار عنودانه عرب ها در مسائل سوریه و همچنین سیاست هایشان در برابر نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: عنادورزی عرب ها به دلیل کینه ای است که آنها از تشیع، اهل بیت(ع) و موقعیت و شأن اسلام شیعی و ناب در دنیا دارند.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که متأسفانه کشورهای عربی هدفشان از همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی عقده گشایی آنها در عزت و عظمت اسلام شیعی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز به برکت اسلام شیعی همه توطئه های دشمنان درایران اسلامی و همچنین منطقه با شکست مواجه شده است.


حجت الاسلام پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران اشاره کرد و با بیان این که برگزاری میزبانی این اجلاس چندین سال تلاش صورت گرفته است، گفت: باید دراین بخش قدران دولت باشیم.


وی با اشاره به این که اجلاس شانزدهم یکی از بهترین اجلاس های تاریخ این جنبش بوده است، گفت: همه تلاش های استکبار برای کمرنگ جلوه دادن این اجلاس بین المللی با شکست مواجه شده است.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که این اجلاس برای کشورمان توفیقات بسیاری در پی خواهد داشت، ادامه داد: امروز نظام سلطه از برگزاری این اجلاس در تهران بسیار عصبانی است.


حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به این که ریاست سه ساله جمهوری اسلامی ایران بر این اجلاس می تواند تأثیرگذاری جنبش را بازیابد
، ادامه داد: حرکت در مسیر دین و اهل بیت(ع) مهم ترین عامل پیشرفت و ارتقا نظام اسلامی در عرصه بین الملی بوده است.


حجت الاسلام پورمحمدی با تأکید براین که پژواک صدای رهبری و سرفرازی علم ایشان با حضور در صحنه ملت تقویت خواهد شد، ادامه داد: امروز رهبری علمدار نظام اسلامی هستند  و برای این که این علمداری باقی بماند و هر روز نیز تقویت شود حضور مردم لازم و ضروری است.


وی وظیفه دین مدار نگه داشتن مردم را یکی از مهم ترین رسالت های خطیر روحانیت دانست و خاطرنشان کرد:  نقش روحانیت کاملاً روشن است و این نقش امروز باید بیش از پیش تقویت شود.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که علم انقلاب بر دوش روحانیت است، ادامه داد: رسالت روحانیت امروز بسیار سنگین تر از گذشته است.


حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به دلیل نامگذاری های اقتصادی رهبرمعظم انقلاب اسلامی درچند سال گذشته اشاره کرد و گفت: رهبری از موضع دینداری و انقلابی این نامگذاری ها را دارند.


وی با تأکید براین که این نامگذاری های رهبرمعظم انقلاب اسلامی هر ساله برای حفظ دین و انقلاب است، ادامه داد:  مقام معظم رهبری همواره بر تأمین معیشت مردم تأکید دارند.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که امروز همه تلاش دشمنان علیه کشورمان در عرصه اقتصادی است، گفت: آنها با شکست در عرصه های نظامی و فرهنگی امروز به جنگ اقتصادی با کشورمان آمده اند.


حجت الاسلام پورمحمدی با تأکید براین که متأسفانه تدبیر کلان اقتصادی در داخل کشور ضعیف بوده است، خاطرنان کرد: امروز دیگر زمان تصفیه حساب شخصی نیست، بلکه همگان باید دولت را یاری کنند تا از این شرایط سخت با پیروزی بیرون آید./950/پ202/س

ارسال نظرات