۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۱۰۷
فرمانده پدافند قرارگاه خاتم الانبیای شرق کشور:

پدافند هوایی عامل اقتدار ایران در مرزهای شرقی کشور است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده پدافند قرارگاه خاتم الانبیای شرق کشور، پدافند هوایی را عامل امنیت پایدار در مرزهای شرقی کشور عنوان کرد.
پرچم ايران اسلامي
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، علی ملک اسدی فرد، فرمانده پدافند قرارگاه خاتم الانبیای شرق کشور، امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بیرجند با بیان این که انقلاب اسلامی عامل پررنگ شدن  جایگاه پدافند هوایی در کشور شده است، گفت: یکی از مهم ترین دلایل وجود امنیت پایدار در کشور پدافند هوایی است.
وی با اشاره به راه اندازی سایت شنود در شرق کشور اظهارداشت: با راه اندازی وافتتاح این سایت در استان های شرقی به مرکزیت خراسان جنوبی تمامی تحرکات دشمنان در شرق کشور مدیریت خواهد شد.
فرمانده پدافند قرارگاه خاتم الانبیا در شرق کشور با بیان این که تا کنون فعالیت های زیادی در زمینه پدافند هوایی در شرق کشور صورت گرفته است گفت: حرکت مبتنی بر استدلال و شتابنده  مهم ترین استراتژی پدافند هوایی شرق کشور است.
اسدی فرد ضمن اشاره به برگزاری همایش های مختلف در زمینه پدافند هوایی، سیستان بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی را استان های مهم در پدافند هوایی شرق کشور عنوان کرد.
وی با بیان این که به زودی ازدستاوردهای پدافند هوایی شرق کشور رونمایی خواهد شد ضمن اشاره به برگزاری اجلاس عدم تعهد در ایران گفت: اجلاس عدم تعهد قدرت کشورهای عضو جنبش به خصوص ایران را چندین برابر کرده است./930/پ203/س
  
ارسال نظرات