۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۵۱۹

دوره تابستانی مکالمه عربی در حوزه علمیه بناب پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی و تابستانی « مکالمه عربی » حوزه علمیه بناب با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
دوره تابستانی مکالمه عربی در حوزه علمیه بناب پایان یافت

 

حجت الاسلام رضوی، معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب امروز در حاشیه مراسم تجلیل از طلاب برگزیده دوره آموزشی و تابستانی « مکالمه عربی » در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب اظهار داشت: این دوره آموزشی در طول تابستان از اوایل مردادماه سال جاری آغاز شد و امروز با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

 

وی ادامه داد: با توجه به نیاز طلاب به علوم روز و ضرورت فراگیری زبان های خارجی توافقی میان حوزه علمیه بناب و جامعة المصطفی العالمیه به عمل آمد که  بر اساس آن، دوره فشرده آموزش مکالمه عربی در این حوزه اجرایی شد که خوشبخنانه با نتایج مطلوبی همراه بوده است.

 

حجت الاسلام رضوی افزود: در این دوره هر چهار مهارت زبانی نوشتار، گفتار، شنیدار و قرائت با بهره مندی از کتاب ارزشمند « اللغة العربیة » تالیف جمعی از اساتید برجسته جامعة المصطفی در نظر گرفته شد که جزواتی نیز برای مهارت های دیگر در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 

وی تعداد زبان‌آموزان این دوره را 45 نفر عنوان کرد و گفت: آقایان حسن غفاری، حسین موسوی و حامد داداشی موفق شدند به ترتیب با کسب حداکثر نمرات، رتبه‌های اول تا سوم این دوره آموزشی را به خود اختصاص دهند.

 

به گفته معاون فرهنگی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب آقایان جواد جبارزاده، رامین غفاری، حسن عبدی و جابر فخر حائر رنبه‌های چهارم تا هفتم شدند که به برگزیدگان هدایای نقدی اهدا شد.

 

گفتنی است، در مراسم تجلیل از طلاب برگزیده دوره آموزشی و تابستانی « مکالمه عربی »، طلاب شرکت کننده در این دوره به ارائه مقاله، خطابه و نمایش به زبان عربی پرداختند که با استقبال حضار شرکت کننده همراه بود./935/پ203/ب

ارسال نظرات