۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۰۲۲

سفر آیت الله علم‌الهدی به مناطق زلزله زده

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برای حضور در برنامه‌های مختلف وارد شهر تبریز شد.
آيت الله علم الهدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، برای حضور در برنامه‌های مختلف وارد شهر تبریز شد و با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

ائمه جمعه تبریز و مشهد در این دیدار که صبح امروز صورت گرفت، به بررسی آخرین مسائل جهان اسلام، کشور و حوزه‌های علمیه پرداختند و آیت الله شبستری در سخنانی با قدردانی از حضور آیت الله علم‌الهدی در شهر شهیدان محراب، به تشریح وضعیت مدارس علمیه استان پرداخت.

 

نماینده مردم مشهد در مجلس خبرگان رهبری همچنین صبح امروز با حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، خطاب به طلاب ورودی جدید توصیه‌های علمی، اخلاقی و تربیتی ارائه کرد.

 

امام جمعه مشهد عصر امروز برای بازدید از مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، عازم شهر ورزقان خواهد شد و ضمن دیدار با مردم مصیب‌دیده و بازماندگان زلزله 21 مرداد ارسباران، در جمع اهالی یکی از روستاهای این منطقه به سخنرانی می پردازد.

 

حضور در مجلس بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شهادت آیت الله سیداسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز و سخنرانی در جمع پرسنل سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی است.

 

گفتنی است، آیت الله علم‌الهدی عصر فردا دوشنبه 20 شهریور تبریز را به مقصد مشهدمقدس ترک خواهد کرد./935/پ203/س

ارسال نظرات