۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۳۸۳۱۵

دعوت وهابیون از سلفی ها برای تخریب حرم حضرت جعفر الطیار

خبرگزاری رسا ـ سلفی ها به تحریک وهابیون قصد دارند حرم حضرت جعفر الطیار (ع) از صحابه جللیل القدر پیامبر(ص) را در اردن بمب گذاری کنند.
دعوت وهابیون از سلفی ها برای تخریب حرم حضرت جعفر الطیار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، منابع عراقی ساکن اردن امروز خبر دادند که گروهای سلفی  به تحریک شبکه های تلویزیونی صفا و و صال که وابسته به وهابیون عربستان هستند، می خواهند حرم حضرت جعفر الطیار (ع) از صحابه جللیل القدر پیامبر (ص) را بمب گذاری کنند.


این منابع آگاه اعلام کردند: چند روزی است که سلفی ها مشغول پخش آگهی در اطراف حرم مطهر حضرت جعفر الطیار (ع) مبنی بر انفجار این مرقد شریف هستند.


این منابع عراقی در ادامه افزودند: سلفی ها شش ماه است که مردم را به این روش تهدید می کنند که کسی به زیارت جعفر الطیار (ع) نرود.


به گفته منابع آگاه، مقامامت اردنی گشت های پلیسی را به منطقه اعزام کردند که از بمب گذاری سلفی ها  در حرم حضرت جعفر الطیار (ع) جلوگیری کنند.


گفتنی است که وجود مرقد چند صحابه جلیل القدر پیامبر (ص) از جمله جعفر طیار  و زید بن حارث در جنوب اردن نیز سبب شده که همه ساله سیل عظیمی از عاشقان اهل بیت در روز عاشورا به این اماکن بروند و در آنجا به برپایی مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان بپردازند./994/ب901/ک

 

ارسال نظرات