۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۳۸۷۴۰
رییس دانشکده علوم قرآنی آمل:

عاملان بی حرمتی به پیامبر به عذاب الهی گرفتار می شوند

خبرگزاری رسا ـ رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اسلام، گفت: عاملان اصلی این حرکت شنیع به عذاب الهی گرفتار خواهند شد.
حجت الاسلام ابوترابي، رييس دانشکده قرآني آمل

 

حجت الاسلام محمود ابوترابی، رییس دانشکده علوم قرآنی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ساخت فیلم موهن به ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام محکوم است، گفت: بار دیگر دستان پلید دشمنان انبیاء الهی از دامن صهیونیسم مسیحی سربرآورد و جایگاه رفیع رسول اکرم(ص) را نشانه گرفته است.


وی گفت: آنان که خود را به ظاهر قوم برتر، فرزندان و دوستان خدا می دانند، به حکم ساختگی خویش کمر به قتل انسان های الهی بستند.


حجت الاسلام ابوترابی با اشاره به این که کسانی که از هیچ عمل ناشایستی از کشیدن تصویرهای موهن تا سوزاندن کتاب آسمانی قرآن کریم در راه رسیدن به  اهداف شوم خویش کوتاهی نکرده اند حال دست به چنین اقدام ناشایستی می زنند، خاطرنشان کرد: آنان در جهت نشان دادن چهره نادرستی از شخصیت بی نظیر پیامبر مکرم اسلام دست به چنین کاری زده اند که اقدام ناشایست آنان به هیچ وجه بی پاسخ نخواهد ماند.


رییس دانشکده علوم قرآنی آمل با بیان این که اقدام به موقع و موضع گیری های حکیمانه مقام معظم رهبری، مراجع عظام و حرکت شایسته مسلمانان جهان در جهت محکومیت این عمل شنیع و نابخردانه، زنگ بیداری برای همه مسلمانان جهان است، گفت: باید کشورهای اسلامی بعد از کنفرانس موفق جنبش عدم تعهد در 
تهران نسبت به قطع رابطه خویش با رژیم صهیونیستی اقدام عاجلی به عمل آورند.


وی با تاکید بر محاکمه سازندگان مغرض این فیلم موهن ضد دینی، خاطرنشان کرد: باید در برابر چنین اقدامات نا شایستی ایستادگی کامل صورت گیرد تا ایادی استکباری بدانند که نمی توانند با عقاید و آرمان های والای اسلامی هر برخوردی را که می خواهند داشته باشند.


حجت الاسلام ابوترابی در پایان با بیان این که آمریکایی ها و صهیونیست ها در نوک پیکان این حرکت ننگین و نفرت انگیز قرار دارند، تصریح کرد: دشمنان باید بدانند که این گونه اقدامات ضد دینی سبب تقویت جایگاه امت اسلامی در عرصه جهانی خواهد شد و برنامه های ناشایست آنان راه به جایی نخواهد برد./950/ت302/ب

ارسال نظرات