۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۳۹۲۵۲
تا مهرماه 92؛

پروژه بزرگ معارف اسلامی در مشهد به بهره برداری می رسد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به وجود هفت دبیرستان معارف اسلامی در استان از افتتاح و بهره‌برداری پروژه بزرگ معارف اسلامی تا پایان مهرماه 92 خبرداد.
فخريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در مشهد، محمد تقی فخریان، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‌های هفته دفاع مقدس و دهه کرامت این استان، از آغاز اجرایی شدن نخستین مطالبه رهبر معظم انقلاب از وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید خبر داد.

 

وی با اشاره به اجرایی شدن سند تحول بنیادین و نقشه راه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: در پی انعقاد تفاهم نامه معاونت فرهنگی آموزش و پرورش با آستان قدس رضوی در خصوص اردوهای زیارت،  3500 دانش آموز از سراسر کشور و 1500 دانش آموز از خراسان رضوی در سال جدید به زیارت حرم رضوی مشرف می شوند و دربرنامه های آموزشی حرم رضوی شرکت می کنند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به وجود هفت دبیرستان معارف اسلامی در استان از افتتاح و بهره برداری پروژه بزرگ معارف اسلامی با همکاری آستان قدس رضوی تا پایان مهرماه 92 خبرداد.

 

فخریان یادآور شد: امروز 700 دانش‌آموز پایه اول با تشرف به حرم امام رضا(ع) و خواندن صلوات خاصه آن حضرت باعنوان «جشن شکوفه‌ها» سال تحصیلی خود را آغاز کردند./930/د101/ب

ارسال نظرات