۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۱۳۹۹۷۵
حجت الاسلام و المسلمین معلمی:

حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی عزت آفرین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان با تأکید براین که ملت ایران زیر بار هیچ حرف زور و به دور از منافع ملی خود نخواهد رفت، تصریح کرد: این مردم بیش از سه دهه است که راه خود را پیدا کرده و تنها در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم می کنند حرکت خواهند کرد
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در همایش زنان ایثارگر با بیان این که دفاع از نگاه قرآن حرکتی الهی است، گفت: اراده الهی از سوی برخی بندگان تحقق پیدا می کند.

 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، دفاع ملت ولایت مدار ایران از کیان انقلاب را حرکتی در مسیر تحقق اراده الهی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی با تکیه بر قدرت لایزال الهی در برابر همه دنیا ایستادند و پیروز شدند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که پیروزی ملت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی بر پایه توفیق الهی استوار بود، تصریح کرد: سپاه اسلام با تقوا و بصیرت دینی به دفاع تمامیت ارزی این آب و خاک شتافتند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی بر ضرورت تبیین جلوه های هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان جامعه تأکید کرد و گفت: دشمنان در تلاش هستند تا جوانان کشورمان را نسبت به ارزش های دفاع مقدس بیگانه کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی و هراس دشمنان اسلام و انقلاب از جهانی شدن اسلام ناب و گفتمان امام راحل گفت: جهانی‌شدن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام راحل نابودی نهایی نظام سلطه را در پی خواهد داشت.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که شکل گیری خاورمیانه اسلامی نشان‌دهنده افزایش نقش آفرینی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه است، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران محور خاورمیانه میانه جدید است.

 

وی با بیان این که امروز همه دنیا به حقانیت شریعت محمدی پی برده‌اند، تصریح کرد: اسلام دین حق بوده و خواهد بود و این مسأله را می توان امروز در خیزش های مردمی خاورمیانه به روشنی دید.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هر روز دامنه بیداری اسلامی در دنیا گسترش پیدا می کند، ادامه داد: در آینده ای نه چندان دور دامنه این حرکت های آزادی خواهانه همه دنیا را فرا خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و عرصه‌های بین‌المللی ‌گفت: با وجود تبلیغات فراوان رسانه های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران، امروز کشورمان در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان از صلابت ملت ایران هراسان هستند، گفت:  تلاش امروز نظام سلطه علیه نظام اسلامی فشارهای اقتصادی که با ایستادگی و مقاومت ملت ایران در این توطئه جدید نیز شکست خواهند خورد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: حرکت در این مسیر نظام اسلامی را به پیشرفت و تعالی خواهد رساند.

 

وی با بیان این که در اقتصاد مقاومتی کشور هیچ وابستگی به غرب نخواهد داشت، گفت: حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی برای ایران اسلامی عزت آفرین خواهد بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به شکست متعدد دشمنان در سه دهه اخیر، افزود: امروز همه توان و سرمایه گذاری دشمنان انقلاب در عرصه اقتصادی متمرکز شده و تلاش می کنند تا تشدید تحریم ها خواسته های نامشروع خود را بر ملت ایران تحمیل کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت ایران زیر بار هیچ حرف زور و به دور از منافع ملی خود نخواهد رفت، تصریح کرد: این مردم بیش از سه دهه است که راه خود را پیدا کرده و تنها در مسیری که رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم می کنند حرکت خواهند کرد./950/پ202/س

ارسال نظرات