۰۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۰۵۹۵

دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا با آیات نظری و طبرسی در ساری

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل و جمعی از دست اندرکاران خبرگزاری رسا روز شنبه در سفر به استان مازندران با آیات نظری و طبرسی دیدار و گفت و گو کردند.
حجت الاسلام محمد مهدي محققي

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مدیرعامل و جمعی از دست اندرکاران خبرگزاری رسا روز شنبه در سفر به استان مازندران با آیات نظری و طبرسی از علمای این استان دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام محمد مهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در این دیدارها با اشاره به این که خبرگزاری رسا یک رسانه حوزوی است، گفت: این خبرگزاری از سوی جمعی از طلاب و دانش پژوهشان حوزه علمیه قم راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به این که خبرگزاری رسا در 9سال فعالیت خود در انعکاس اخبار مراجع عظام تقلید، علما و حوزه های علمیه کارنامه روشنی دارد و به موفقیت های خوبی دست یافته است، تصریح کرد: خوشبختانه این رسانه حوزوی امروز مورد اعتماد و نظر مراجع تقلید و علما قرار گرفته است.

 

مدیر عامل خبرگزاری رسا با بیان این که با راه اندازی خبرگزاری رسا، اخبار حوزه و روحانیت در رسانه های مختلف و بخش های مختلف خبری صدا و سیما انعکاس چشمیگری پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل تقویت این رسانه حوزوی این است که این خبرگزاری از دل خود طلبه ها شکل گرفته و با مسائل داخلی حوزه و روحانیت به خوبی آشنایی دارد.

 

حجت الاسلام محققی ادامه داد: خبرگزاری رسا بستر خیلی خوبی را برای طلاب فراهم کرده تا آمادگی لازم را در خصوص مسائل خبری فرا گیرند.

 

وی با اشاره به این که در حال حاضر اخبار خبرگزاری رسا به دو زبان عربی و اردو نیز منتشر می شود، بیان داشت: بخش انگلیسی خبرگزاری رسا نیز تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.

 

مدیرعامل خبرگزاری رسا با بیان این که این رسانه حوزوی در ماه حدود سه هزار خبر تولید می کند، گفت: تولیدات این خبرگزاری در بخش های سیاسی، فرهنگی، اندیشه ای و بین الملل است./950/پ202/ج

ارسال نظرات