۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۹۶۶
امام جمعه رباط کریم:

مسلمانان جهان نباید در برابر توهین های دشمنان کوتاهی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رباط کریم در تجمع اعتراض آمیز مردم و طلاب و روحانیون شهر نسبت به توهین سردمداران غرب به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) اظهار داشت: بیداری اسلامی در جهان دشمنان اسلام را وادار به توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام کرده است.
امام جمعه رباط کريم

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم روز گذشته در تجمع اعتراض آمیز نسبت به توهین به ساحت نورانی پیامبر اسلام(ص) در رباط کریم تصریح کرد: دشمنان شیطانی اسلام با توهین به فرستاده ای که حتی پیامبرانی هم چون حضرت عیسی(ع) و حضرت موسی(ع) به جهانی بودن دین او ایمان داشتند قلب مسلمانان جهان را به تپش آوردند.

 وی افزود: اولین هدف دشمنان از این توهین بزرگ، ایجاد تشویش بین مسلمانان بود که به لطف خدا با هوشیاری مردم این این توطئه دفع شد.

حجت الاسلام محمدی نژاد بیان داشت: مسلمانان جهان هیچ گاه نباید در برابر توهین های دشمنان کوتاهی کنند که این خواری و ضلالت آن ها را به دنبال خواهد آورد.

وی اضافه کرد: آمریکا بداند خون مسلمانان از هتاکی آن ها به جوش آمده است و خشم مسلمانان برای آن ها می تواند عواقب سویی داشته باشد.

امام جمعه رباط کریم ابراز دشت: جهان خواران مستکبر در برابر خشم مسلمانان با القابی هم چون وحشی بودن آن ها ایستادگی می کنند که ما به آن ها می گوییم اگر شما تمدن دارید چرا به پیامبر آسمانی مسلمانان توهین می کنید؟ و آیا همان ندای حقوق بشر و احترام به آن که گوش جهانیان را کر کرده بود توهین به پیامبرآسمانی اسلام است؟

حجت الاسلام محمدی نژاد اشاره کرد: امروز به لطف خدا بیداری اسلامی ترس عجیبی در دل دشمنان انداخته است و برای دفع این بیداری ها در دنیا دشمنان به ایجاد تشویش بین مسلمین می پردازند.

وی افزود: مردم باید به عزت رهبر کبیر انقلاب نگاهی بیاندازند که امروز ما تأثیر آن را در کشور های دیگر می بینیم.

در حاشیه این تجمع، ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این گردهمایی در محکوم کردن حرکت زشت مستکبران بسیار مطلوب بود، آمریکا خود می داند که ما به دنبال آشوب تراشی نیستیم بلکه آن ها هستند با توهین به اسلام مسلمانان را خشمگین می کنند.

وی افزود: ما امروز شاهد شکست سنگین کشورهای غربی هستیم و انشالله با بیداری اسلامی در جهان شاهد این کشورهای مستکبر دنیا از بین خواهند رفت.

گفتنی است در این تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم حضور داشتند که با اعلام انزجار نسبت به توهین اخیر خشم خود را به جهانیان نشان دادند./957/پ202/ص

ارسال نظرات