۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۴۱۰۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

ارتقای سطح فرهنگی جامعه در گرو مشارکت همه دستگاه ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: اگر دستگاه ها و نهاد دولتی و خصوصی در امر ترویج فرهنگ سالم و کاربردی در جامعه سهیم شوند به یقین جایگاه فرهنگ ما به مراتب ارتقا می یابد.
ارتقای سطح فرهنگی جامعه در گرو مشارکت همه دستگاه ها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی ساداتی، مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، امروز در دیدار مدیر کل امور عشایر استان، مشارکت و همکاری دستگاه‌ها و نهادها را موجب پیشبرد برنامه و توسعه در استان دانست و بیان داشت: منابع و امکانات دستگاه‌ها یکسان نیست و انتظار می رود نسبت به مشارکت و همکاری دو جانبه اهتمام شود.

وی با تأکید بر این که اگر دستگاه ها و نهاد دولتی و خصوصی در امر ترویج فرهنگ سالم و کاربردی در جامعه سهیم شوند به یقین جایگاه ما به مراتب ارتقا می یابد، خاطرنشان کرد: زمانی که در امر ترویج فرهنگ غنی و سالم سهیم باشند میدانی برای شکوفایی استعداد های اقشار جامعه مهیا می شود.

حجت الاسلام ساداتی بیان داشت: برگزاری خیمه‌های قرآنی ویژه عشایر از اولویت‌های دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در راستای ترویج برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در استان است.

اشکان رحیم‌زاده، مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویر احمد، همچنین در ادامه این دیدار با تأکید بر لزوم همکاری ادارات و مشارکت در برنامه‌های مختلف بیان داشت: دستگاه‌ها با یکدیگر مرتبط بوده و به هم وابستگی دارند که امیدواریم با انعقاد توافقنامه و قرارداد زمینه مشارکت فراهم شود.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی ویژه عشایر تصریح کرد: برگزاری برنامه های دینی، مذهبی، فرهنگی و هنری تأثیر بسزایی بر روح این قشر جامعه دارد که باید مسؤولان در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویر احمد در پایان سخنانش به جمعیت 80 هزار نفری عشایر کوچ‌رو در این استان اشاره کرد و گفت: دوازده درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را عشایر کوچ‌رو تشکیل داده که با این وجود هشتاد درصد آن‌ها در مناطق مختلف استان مستقر هستند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات