۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۹۳۵
اعتراف روزنامه صهیونیستی؛

اقلیت یهودی بر اکثریت عرب در اسرائیل حکومت می کند

خبرگزاری رسا – روزنامه هاآرتص چاپ رژیم اشغالگر قدس اعتراف کرد که این رژیم به دلیل حکومت اقلیت یهود بر اکثریت عرب، یک حکومت آپارتایدی است.
رژيم اسرائيل

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه هاآرتص رژیم صهیونیستی در گزارشی تایید کرد که یهودیان در فلسطین اشغالی در اکثریت قرار ندارند.


این روزنامه اسرائیلی نوشت: به تعبیر دیگر، در سرزمین های تحت اشغال اسرائیل وضعیتی مانند آپارتاید(سیستم تبعیض) وجود دارد، چرا که یک اقلیت یهودی بر اکثریت عرب حکومت می کند.


گفتنی است پیش از این نیز برخی از جامعه شناسان و کارشناسان مسائل سیاسی پیش بینی کرده بودند که ممکن است یهودیان در سرزمین های اشغالی در اقلیت قرار بگیرند و پایه های رژیم بدین سبب به لرزه بیافتد. دلیل این امر نیز در این نکته نهفته است که مبنای ایدئولوژی صهیونیسم بر این بوده که کلیمی‌ها باید برای خودشان کشوری مستقل داشته باشند.  


در حقیقت یکی از ترس های دولت اشغالگر قدس این است که در صورت ادامه درگیری میان این رژیم و نیروهای مقاومت، بسیاری از افرادی که در حال حاضر در رژیم صهیونیستی زندگی می کنند به کشورهای دیگری مثل آمریکا یا روسیه باگردند.

 

به عنوان مثال، بسیاری از روس های کلیمی که سال 1991 به سرزمین های اشغالی آمدند طبق گزارش ها به روسیه بازگشتند، دلیل این مساله نیز شرایط سخت زندگی در سرزمین های اشغالی بوده است./990/ب903/د

 


ارسال نظرات