۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۱۰۶
آیت الله نورمفیدی:

بهائیت فرقه ای انحرافی برای تضعیف ارزش های دینی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که بهائیت ساخته و پرداخته دست دشمن برای مقابله با ارزش های دینی است، تصریح کرد: باید مراقب تفکرات خطرناک این فرقه انحرافی باشیم.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع دانش آموزان هنرستان پسرانه کار و دانش خلیچ فارس مرکز استان به اهمیت نماز جمعه در دین مبین اسلام اشاره کرد و با بیان این که در آیه شریفه قرآن آمده، وقتی نماز جمعه برپا می شود کار و کسب خود را رها کنید و در نماز جمعه شرکت کنید، گفت: هیچ فریضه ای با اهمیت تر و با فضیلت تر از اقامه این نماز نیست.

 

وی با بیان این که از روایات بر می آید که نماز جمعه به مثابه یک حج است، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر این نماز عبادی و سیاسی بهره گرفت.

 

امام جمعه گرگان افزود: این روایات، اهمیت نماز جمعه را نشان می دهند و همان طور که حج اجتماع مسلمانان در زمان واحد به عنوان عظمت امت اسلامی است، نماز جمعه هم مانند حج است یعنی در همه سرزمین اسلام آنچه در حج اتفاق می افتد، روی می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: اگر در ایام حج، دو میلیون حاجی مناسک را انجام می دهند، روز جمعه ده ها میلیون در کشورهای اسلامی در یک عبادت خدایی شرکت می کنند و این رویداد بزرگ در معرض همه دنیا است و تجدید بیعت عمومی با دین و شریعت است.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود امر به معروف و نهی از منکر را اصلاح جامعه برشمرد و تصریح کرد: تذکر لسانی مودبانه به خوبی ها اثر گذار و برای اصلاح جامعه کار ساز خواهد بود.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ناشناخته بودن معروف و منکرها در جامعه، افزود: معروف در ابعاد مختلف زندگی باید شناخته شود و باید معروف و منکر را گام به گام برای مردم روشن کرد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین به مسأله ظهور حضرت ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت:  افضل ترین اعمال شیعیان انتظار فرج امام زمان (عج) است و در واقع انتظار بالاترین مرتبه ای است که انسان به آن می رسد.

 

وی یادآور شد: منتظر واقعی کسی است که حق دوست، حق طلب و عدالت طلب باشد و همه برنامه های منتظر در وجودش نهادینه شده باشد و در واقع چنین فردی ضد ظلم و ضد حق کشی است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: امام زمان (عج) پیشوا ی راستین همه مؤمنان است و هر انسان مؤمنی باید با پیشوا و رهبر خود ارتباط قلبی و معنوی داشته باشد چرا که این ارتباط تاثیرگذار خواهد بود.

 

آیت الله نورمفیدی همچنین به فرقه بهائیت اشاره کرد و با بیان این که بهائیت دین نیست و تنها یک فرقه انحرافی است که از سوی دشمنان اسلام ساخته شده است، خاطرنشان کرد: دین یعنی آنچه را که از ناحیه خداوند به وسیله یک پیامبر و سفیر الهی آورده شده است و بهائیت یک ادعای کذب و دروغین از یک سید دیوانه است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که بهائیت ساخته و پرداخته دست دشمن برای مقابله با ارزش های دینی است، تصریح کرد: باید مراقب تفکرات خطرناک این فرقه انحرافی باشیم./950/پ202/س

ارسال نظرات