۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۴۵۱۱۶
حجت الاسلام رضوانی نسب:

علنی کردن اختلافات ناشی از بی تقوایی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل امور طلاب حوزه علمیه علنی کردن اختلافات را نشانه بی تقوایی دانست و از مسؤولان خواست به فرمایش مهم رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانند.
حجت الاسلام عباس رضواني نسب

حجت الاسلام عباس رضوانی نسب، مدیر کل امور طلاب حوزه علمیه، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، علنی کردن اختلافات را ناشی از بی تقوایی دانست.


وی افزود: انتظار داشتیم رییس قوه قضاییه جواب نامه رییس جمهور را ندهد ولی متأسفانه ایشان نیز وارد این بازی شد.


مدیر کل امور طلاب حوزه علمیه به آثار و تبعات اختلاف اخیر مسؤولان قوا اشاره کرد و گفت: تنها ثمره ای که اختلافات اخیر داشت سوژه به دست دشمنان و معاندان نظام دادن بود.


حجت الاسلام رضوانی نسب سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان را دارای نکات مهم و کلیدی دانست و تصریح کرد: این که ایشان دامن زدن به اختلافات در این شرایط خیانت دانستند بسیار مهم است؛ این حرف کمی نیست که از سوی ولی فقیه و یک مرجع تقلید بیان می شود.

 

وی با بیان این که تنها اختلاس 3 هزار میلیاردی خیانت نیست، گفت: همه باید وضعیت خود را با این معیار بسنجند که آیا در این خیانت تفرقه افکنی نقش دارند یا نه؛ چه بسا تبعات این خیانت بیشتر باشد زیرا به نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن است./928/پ202/ج

ارسال نظرات