۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۷۳۱
یکی از علمای بحرین:

آمریکا و آل سعود از سرنگونی شاه توسط ملت ایران درس عبرت نگرفتند

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران جمعیت العمل اسلامی بحرین با اشاره به حمایت آمریکا و آل سعود از دیکتاتورها و جریان های فاسد جهان، تاکید کرد که این کشورها از سرنگونی شاه توسط ملت ایران و پیروزی سایر ملت ها بر دیکتاتوری های مورد حمایتشان درس عبرت نگرفته اند.
سيد جعفر العلوي از رهبران جمعيت عمل بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جعفر العلوی از رهبران جریان العمل اسلامی بحرین در صفحه توییتر خود با اشاره به سرنگونی نظام های مورد حمایت آمریکا و عربستان، نوشت: آمریکا و عربستان به حمایت از شاه ایران تاکید داشتند، ولی انقلاب اسلامی پیروزی رسید و شاه سرنگون شد و ایران به قدرت بسیار بالایی دست یافت، لیکن آمریکا و آل سعود درس عبرت نگرفتند.

 

وی افزود: آمریکا و آل سعود سپس به گزینه صدام روی آورند که این گزینه نیز سرنگون شد تا ملت عراق به پیروزی رسیده و پرچم های اهل بیت(ع) در این کشور به اهتزار درآیند. آنان سپس همه تلاش خود را برای ناکامی مقاومت اسلامی در لبنان متمرکز ساختند که این تلاش ها نیز به سرانجام نرسیده و رژیم صهیونیستی متحمل شکست سنگینی در این کشور شد، اما آنان باز هم درس عبرت نگرفتند.

 

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: آمریکا و آل سعود شکست خورده این بار به سراغ طالبان رفتند تا در برابر ایران بایستد و شیعیان افغانستان را به کند، اما حکومت طالبان نیز سرنوشتی جز شکست نداشت. سپس به زین العابدین بن علی در تونس، حسنی مبارک در مصر و علی صالح در یمن گرایش پیدا کرده که همه این افراد سرنگون شده و ملت ها به پیروزی و کرامت دست یافتند، اما باز هم آنان درس عبرت نگرفتند.

 

این عالم شیعه انقلابی با اشاره به حمایت آمریکا و آل سعود از آل خلیفه و گسترش اعتراضات مردمی در این کشور و ابراز امیدواری نسبت به پیروزی قریب الوقوع ملت بحرین، خاطر نشان ساخت: آمریکا همان اعور دجال و آل سعود همان سفیانی هستند که شمشیر را روی گردن ملت ها قرار داده اند، اما به امید و فضل خداوند همه این اقدامات به شکست می انجامند.

 

وی ادامه داد: آمریکا و آل سعود می خواهند نور الهی را خاموش سازند، اما این نور خاموش شدنی نیست و شکست های متوالی آنان ادامه خواهد یافت. نظام های فاسد پیش از آمریکا و عربستان از بین رفته و هیچ نشانه ای از آنان باقی نمانده است و این کشورها که ثروت ملت ها را غارت کرده و در حال گسترش ظلم و تروریسم در جهان هستند نیز به سرنوشت نظام های فاسد می پیوندند و امیدواریم که این امر با ظهور امام زمان(عج) در آینده ای نزدیک محقق شود./980/ب902/ک

ارسال نظرات