۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۴۸۸۴۳
آیت الله قرهی:

هدایت جدی و پیامبرگونه رهبری همه سدهای حصر را شکسته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قرهی با تاکید بر این‌که افراد شکار کننده پهباد آمریکایی از لحاظ اطاعت، مطیع‌ترین افراد نسبت به ولی فقیه هستند افزود: هدایت جدی و پیامبرگونه رهبری امت توانسته است تمامی سدهای حصر را بشکند.
آيت الله قرهي

آیت الله روح الله قرهی، متولی مدرسه علمیه امام مهدی(عج) تهران در رابطه با شکار پهباد امریکایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: باید این عملیات بسیار موفق و عظیم را که نیروهای سپاه پاسدارن یعنی افراد حزب الهی انجام دادند تبریک گفت.

وی افزود: با توجه به این‌که چندی پیش پهباد ایرانی از طریق حزب الله بر فراز آسمان رژیم صهیونیستی به راحتی به پرواز درآمد تا جایی که دکتر هاشم جابر، رییس مرکز مطالعات خاورمیانه به بهم خوردن موازنه وحشت میان حزب الله و رژیم صهیونیستی اذعان کرد؛ با این پیروزی جدید و شکار این پهباد باید گفت که قدرت علمی سپاه بر قدرت علمی رژیم صهیونیستی غلبه پیدا ‌کرده است.

آیت الله قرهی با اشاره به این‌که، این عملیات سه دروغ امریکا را برملا کرد افزود: دروغ نخست این است که امریکا همواره داعیه این را دارد که قدرت برتر جهان است اما این موفقیت نشان داد که قدرت ذکر شده دروغ بوده و پوشالی می‌باشد.

متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) با اشاره به این ادعای امریکا مبنی بر این‌که محاصره‌های اقتصادی و بین‌المللی باعث می‌شود که ایران به ظاهر پیشرفت نکند اذعان داشت: این محاصره‌ها نه تنها مانع پیشرفت نشد بلکه عامل شد تا به این پیروزی علمی در حدی برسیم که بدون آسیبی اختیار آن پهباد را در دست بگیریم و آن را بنشانیم.

وی گفت: آن‌ها ایران را به عنوان دشمن منطقه و در برخی اوقات به عنوان دشمن جهان اسلام معرفی می‌کنند، اما این پیروزی نشان داد ایران قدرت قوی خود را نه تنها برای حمله به آن‌ها استفاده نکرده است، بلکه تنها از قدرت خود برای دفاع استفاده می‌کند.

آیت الله قرهی اظهار داشت: این پیروزی نتیجه ایمان قوی فرزندان جمهوری اسلامی، فرزندان امام راحل و فرزندان امام المسلمین آیت الله العظمی خامنه‌ای(حفظه الله) است؛ که توانستند با این ایمان بر تحریم‌ها غلبه کنند.

متولی حوزه علمیه امام مهدی(عج) خاطرنشان کرد: این موفقیت به ما ثابت کرد که ما می‌توانیم و ما می‌توانیم را در همه عرصه‌ها باید ثابت کرد.

وی با تاکید بر این‌که افراد شکار کننده این پهباد از لحاظ اطاعت، مطیع‌ترین افراد نسبت به ولی فقیه هستند افزود: هدایت جدی و پیامبرگونه رهبری امت توانسته است تمامی سدهای حصر را بشکند.

آیت الله قرهی در پایان با اشاره به این‌که  وزیر امور خارجه امریکا اذعان کرده بود که ما ماه‌ها برنامه می‌ریزیم و با یک سخنرانی همه چیز به هم می‌ریزد گفت: این موفقیت نشان می‌دهد که اگر در کشوری رهبری واحد با شرایط پیامبرگونه وجود داشته باشد می‌توان به بهترین نحو رشد و نمو کرد، این نکته به روشنی در کشورهای مشمول بیداری اسلامی مشخص است که به علت عدم وجود رهبری واحد موفق نشده‌اند، پیشرفت انقلاب، پیروزی آن، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و ... همه مدیون وجود رهبری واحد در زمان خود است./9598/ت302/ص

ارسال نظرات