۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۸۵۱
رییس بسیج طلاب استان البرز:

شکار پهباد نشان‌گر متوقف نشدن در اثر تحریم‌ها و تهدیدها است

خبرگزاری رسا ـ رییس بسیج طلاب استان البرز گفت: این پهباد دومین پهبادی است که توسط مجموعه سپاه به تور می‌افتد و بیان‌گر این است که هر چه تحریم و تهدیدها از سوی جامعه بین‌الملل بیشتر شود نه تنها متوقف نمی‌شویم بلکه توانمندی به سمت خودکفایی پیشرفت می‌کند.
حجت الاسلام داراب كلايي

حجت الاسلام علی اکبر داراب‌کلایی، رییس بسیج طلاب استان البرز در رابطه با شکار پهباد امریکایی توسط سپاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: این پهباد دومین پهبادی است که توسط مجموعه سپاه به تور می‌افتد و بیان‌گر این است که هر چه تحریم و تهدیدها از سوی جامعه بین‌الملل بیشتر شود نه تنها متوقف نمی‌شویم بلکه توانمندی به سمت خودکفایی پیشرفت می‌کند.

وی با اشاره به این‌که امریکایی‌ها و غربی‌ها خیال می‌کنند ما با ایجاد تحریم، تهدید، فشار، ترور و سایر عملیات‌های روانی در مسیر پذیرش آن‌ها و تندروی‌هایشان قرار می‌گیریم افزود: به گمان آن‌ها دلسوزان نظام بیکار هستند اما هرگز این‌گونه نیست و با این فشارهای اقتصادی یاس و ناامیدی در دل مردم راهی نخواهد داشت.

حجت الاسلام داراب کلایی گفت: ضمن این‌که ما بسیاری از توانمندی‌هایمان را به مرور زمان علنی می‌کنیم و عمق توانمندیمان را با تهدیدات آن‌ها بروز می‌دهیم، قادر هستیم ضمن صلح طلب بودن اجازه هیچ تجاوزی به کشورهای منطقه خلیج فارس ندهیم به نحوی که امروزه صد شناور در خلیج فارس و تنگه هرمز تمام حرکات را زیرنظر دارند.

رییس بسیج طلاب استان البرز در ادامه گفت: دلسوزان نظام اهداف بلند مدتی دارند و می‌خواهند انقلاب اسلامی را در همه جوانب اعم از جنبه علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی نظامی در معرض قرار دهند و همواره سعی دارند که مسیر را به طرفی ببرند تا این پیام‌ها را هم دوست و هم دشمن بشنود.

وی با اشاره به این‌که این شکار توسط سپاه نشان از عمق علم الکتریکی و بومی‌سازی آن است گفت: امریکا دیگر با کشور ضعیف و حتی درحال توسعه روبرو نیست بلکه با کشوری با توانمندی‌های نظامی بسیار پیشرفته دست و پنجه نرم خواهد کرد.

حجت الاسلام داراب کلایی گفت: ما باید بدانیم که دشمن به حتم در حال رصد کردن توانمندی‌های ما می‌باشد و با این نوع نفوذها می‌خواهد آمادگی نظامی ما را بسنجد، در نتیجه باید بیشتر مراقب باشیم و با تک‌سلیقگی‌ها و اختلاف افکنی‌ها امید رفتن به حاشیه را در دل آن‌ها نیندازیم.

رییس بسیج طلاب استان البرز با بیان این‌که دشمنان انقلاب ساکت و آرام نخواهند نشست اظهار داشت: با این‌که ما دومین پهباد آن‌ها را نیز شکار کردیم اما آن‌ها هم به سمت وسیله‌ای پیشرفته‌تر خواهند رفت تا بتوانند انرژی هسته‌ای، پایگاه‌های نظامی و... ما را رصد کند و تحت نظر خود بگیرند.

وی در پایان تاکید کرد: با وحدت و همدلی و توجه به فرامین ولی فقیه می‌توانیم بهتر با آن‌ها مقابله کنیم./9598/ت302/ص

ارسال نظرات