۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۴۹۴۱۹
نماینده ولی فقیه در زنجان:

تحریم‌ها فرصتی برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تحریم‌های اقتصادی دشمنان را فرصتی برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور دانست و گفت: تحریم ها زمینه‌ خودباوری ملت در جهت تعالی و پیشرفت است.
حجت الاسلام والمسلمين علي خاتمي، نماينده ولي‌فقيه در استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، امروز در جمع پرسنل لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها توانست ثابت کند که ایدئولوژی اسلامی قدرت مدیریت بر افکار و جوامع را دارد، بلکه الهام‌بخش دیگر نهضت‌های آزادی‌بخش منطقه نیز شده است.

 

وی با اشاره به این‌که بیداری اسلامی از برکات روشنگری‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همچنین استکبارستیزی ملت ایران است، تصریح کرد: در شرایطی که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کسی جرأت مقابله با آمریکا و دیگر کشورهای استعماری را نداشت، امروز شاهدیم که پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی و غیراسلامی به آتش کشیده می شود.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به این‌که عمر نظام لیبرال دموکراسی غرب به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: امام راحل چند دهه گذشته فروپاشی رژیم کمونیستی شوروی سابق را پیش بینی کرده بود و سال‌ها بعد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از ناتوانی لیبرال دموکراسی غرب در سعادت بشری خبر دادند که امروز شاهد تحقق تمام این موارد هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر این‌که پیروزی نهایی شامل حال مستضعفان و جهان اسلام خواهد بود، گفت: باید دانست که هدف اصلی از تحریم جمهوری اسلامی ایران توقف برنامه هسته ای کشورمان نیست، بلکه دشمنان با اصل نظام اسلامی و ولایی حاکم بر کشور مخالف هستند.

 

وی با اشاره به این‌که ولایت‌مداری ملت ایران برای استکبار جهانی غیرقابل تحمل است، افزود: امروز در سایه رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه، نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با وجود تهدیدها و تحریم‌های روزافزون دشمنان شاهد خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف به ویژه نظامی و دفاعی هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تأکید بر این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی سیلی سختی از ایران خورده است، اظهار داشت: اگر شاهد عجز و ناتوانی اسرائیل غاصب در مقابله با گروه کوچک حماسی در غزه هستیم، همه نشان از نفوذ آرمان‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه‌ای و حتی در دور دست ترین نقاط جهان که حیات خلوت آمریکا محسوب می‌شد، هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تحریم‌های اقتصادی دشمنان را فرصتی برای اصلاح ساختار اقتصادی و اقتصاد تک‌محصولی دانست و افزود: دشمنان بدانند تحریم ها نه تنها سبب عقب ماندگی نشده، بلکه زمینه‌ای برای خودباوری ملت در جهت تعالی و پیشرفت در تمامی عرصه ها شده است، چنان که در یک سال گذشته شاهد شکار دو پهباد آمریکایی در کشور هستیم./935/پ202/س

ارسال نظرات