۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۵۰۳۳۴
فردا؛

اجلاسیه مدیران حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ اجلاسیه هیأت امنا، مؤسسان و مدیران مدارس علمیه خواهران استان آذربایجان‌شرقی با حضور آیت الله مجتهدشبستری برگزار خواهد شد.
اجلاسیه مدیران حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی برگزار می شود

حجت الاسلام مختار مسعودنیا، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: اجلاسیه هیأت امنا، مؤسسان و مدیران مدارس علمیه خواهران استان آذربایجان‌شرقی فردا از ساعت 9 صبح با حضور آیت الله مجتهدشبستری برگزار خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این اجلاس که با حضور اندیشمندان، صاحب‌نظران و علمای برجسته استانی و کشوری همراه خواهد بود، با هدف بررسی آخرین وضعیت مدارس علمیه خواهران و تبادل نظر پیرامون گسترش کمی و کیفی فضاهای آموزشی در سراسر استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مسعودنیا همچنین از برگزاری همایش وحدت حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه سطح سه خواهران الزهرا(س) تبریز خبر داد و گفت: این نشست همزمان با هفته پژوهش با حضور نماینده ولی فقیه در استان با رویکرد توجه به پژوهش‌های حوزوی و پایان‌نامه‌های طلاب سطوح عالی حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

 

مدیر استانی حوزه علمیه خواهران آذربایجان‌شرقی برگزاری دوره آموزشی و عمومی آشنایی با فرق و ادیان با حضور 110 طلبه خواهر از مدارس علمیه سراسر استان را از دیگر برنامه‌های این مرکز برشمرد و گفت: مرحله تکمیلی این دوره آموزشی در ماه‌های آینده با حضور طلاب برگزیده مرحله عمومی برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از برگزاری دوره آموزشی آشنایی طلاب سطح یک و دو مدارس علمیه خواهران با فرقه‌های ضاله و نوظهور و همچنین مبانی دیگر ادیان الهی خبر داد و گفت: دوره آموزشی فن‌خطابه طلاب برگزیده منطقه شمال‌غرب کشور نیز در تبریز برگزار شده است که مرحله عمومی این دوره آموزشی با حضور 60 طلبه خواهر استان های‌آذربایجان‌شرقی، اردبیل و آذربایجان‌غربی همراه بود.

 

حجت الاسلام مسعودنیا در پایان با اشاره به ارسال درخواست صدور مجوز راه‌اندازی مدرسه علمیه خواهران شهرستان بستانآباد به مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور اظهار داشت: در ماه‌های آینده نیز شهرهای سراب و هریس اقدام به تهیه مقدمات لازم برای این امر خواهند کرد./935/ت302/ب

ارسال نظرات