۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۵۱۵۴۷
با محوریت سبک زندگی عاشورایی؛

فراخوان سوگواره سراسری پوسترهای عاشورایی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین سوگواره سراسری پوسترهای عاشورایی هیأت با محوریت سبک زندگی عاشورایی و بیداری اسلامی برگزار می شود.
سوگواره پوستر عاشورايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین سوگواره سراسری پوسترهای عاشورایی هیأت با محوریت سبک زندگی عاشورایی، حسین پاره تن رسول خدا، و امتداد عاشورا تا امروز، به همت «جامعه ایمانی مشعر» برگزار می‌شود.
 
آخرین مهلت ارسال آثار به سوگواره پوسترهای عاشورایی دهم بهمن 91 همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) اعلام شده است.
 
استفاده از ظرفیت گسترده پوسترهای اطلاع رسانی هیأت ها برای انتقال فرهنگ عاشورا و عزاداری، فراهم آوردن بستری مناسب برای ارایه توانمندی ها و کشف استعدادهای هنری همسو با اهداف سوگواره، شناسایی و معرفی مراسم و صحنه آرایی هیأت ها، ترغیب هنرمندان فعال برای پرداختن به موضوع‌های مرتبط با هیأت و مراسم مذهبی، ایجاد ارتباط وتعامل بین هنرمندان و هیأت ها، شناسایی، سازماندهی و رشد استعدادهای نهفته در هیأت ها از اهداف برگزاری این همایش به شمار می رود.
 
گفتنی است، شرکت کنندگان در این سوگواره باید به همراه آثار ارسالی، مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، سال و محل تولد، ‌میزان تحصیلات، آدرس پستی و الکترونیکی (ایمیل) و شماره تلفن ثابت و همراه، و یک قطعه عکس پرسنلی را در یک فایل با فرمت ورد ارسال نمایید.
 
آثار باید با فرمت JPEG، مود رنگی RGB و اندازه ی حداقل 2500 پیکسل برای ضلع بزرگ ارسال شده و کیفیت مناسب جهت چاپ در ابعاد 30 در 40 را داشته باشند.   
 
علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی info@1542.ir و یا به نشانی قم، خیابان شهید صدوقی، کوچه 50 ، پلاک 10، ساختمان خاتم، جامعه ایمانی مشعر ، کدپستی 15487-37113 ارسال کنند.
 
قابل ذکر است، برای شرکت در بخش تزیین جایگاه و دکور، می بایست عکس‌هایی از زوایای مختلف که گویای ابعاد و جنس مصالح مصرفی در طرح دکور باشد، به نشانی دبیرخانه سوگواره ارسال کنید. ارسال نقشه و طراحی سه بعدی، امتیاز ویژه ای خواهد داشت. تصمیم گیری درباره مسائل پیش بینی نشده و تفسیر شرایط برعهده ستاد برگزاری سوگواره می باشد.
 
همچنین هیچ محدودیتی در تاریخ خلق آثار وجود ندارد.918/پ202/س
ارسال نظرات