۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۵۱۵۹۹
با حضور معاون وزیر ارشاد؛

نمایشگاه عکس مرحوم آیت الله ملک حسینی افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه عکس آیت الله ملک حسینی(ره)، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
آيت الله ملک حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب غرب، با حضور حمید شاه آبادی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علما، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار این استان، طلاب و دانشجویان نمایشگاه عکس عالم فقید آیت الله ملک حسینی(ره) در یاسوج افتتاح شد.

در این نمایشگاه عکس های مرحوم آیت الله ملک حسینی(ره) از دوران کودکی تا زمان رحلت برای بازدید علاقه مندان قرار داده شده است.

براساس این گزارش اسحاق آقایی، معاون حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، در آیین افتتاح این نمایشگاه با اشاره به روحیه مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی(ره) اظهار داشت: آن مرحوم برخورد بسیار خوبی را با هنرمندان داشت و به همین لحاظ توفیق داشتیم که بتوانیم در مراحل مختلف این‌ گونه عکس‌ها را فراهم و در معرض دید علاقه مندان قرار دهیم.

وی بیان داشت: تعداد 600 عکس از عکاسان مختلف به دبیرخانه نمایشگاه ارائه شد که در این میان تعداد 60 عکس برگزیده در این نمایشگاه به معرض دید عموم در می‌آید.

معاون حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کیفیت نمایشگاه عکس آیت الله ملک حسینی(ره) اشاره و تصریح کرد: به نظر ما حرفه‌ای ‌ترین نمایشگاه عکس که تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمده همین نمایشگاه عکس آیت‌الله ملک‌حسینی است./9458/د102/ب

ارسال نظرات