۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۵۱۶۹۰
از سوی رادیو معارف؛

تاریخ آزمون دوره‌‌ آموزشی منتظران اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول آموزش رادیویی رادیو معارف از تاریخ شروع آزمون دوره آموزشی«منتظران» خبر داد و گفت: دوره‌های آموزش رادیویی با همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مرکز آموزش مدیریت دولتی از رادیو معارف پخش می‌شود.
دوره آموزشي منتظران
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، مهدی غلام پور مسؤول آموزش رادیویی گفت: داوطلبانی که در دوره آموزشی«منتظران » شرکت کرده‌اند از 16 دی ماه می‌توانند با مراجعه به سایت رادیو معارف وارد صفحه آزمون شده و با وارد کردن کد ملی و کلمه عبور، و پرداخت الکترونیکی 30000 هزار ریال به شماره حساب 2170469003000 به نام مرکز آموزش مدیریت دولتی، در آزمون این دوره شرکت کنند.
وی با اشاره به ضرورت دقت کافی در ارسال پاسخ‌نامه‌ها افزود: با توجه به این که هر یک از شرکت‌کنندگان فقط سه ‌بار مجاز به شرکت در آزمون هستند، از این‌رو پیشنهاد می‌‌شود دواطلبان قبل از شرکت در آزمون، برنامه را شنیده یا متن درسی را مطالعه کنند.
مسؤول دوره‌های آموزش رادیویی معارف اسلامی یادآور شد، دوره آموزشی «منتظران» که شنوندگان در آن با اندیشه‌های صحیح مهدوی و فرهنگ انتظار آشنا شدند، به عنوان آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت تعریف شده است.
گفتنی است، دوره‌های آموزش رادیویی با همکاری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مرکز آموزش مدیریت دولتی از رادیو معارف پخش و جزو آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در سراسر کشور لحاظ می‌‌شود./907/د102/ن
ارسال نظرات