۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۱۵۲۱۷۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

جنگ روانی و سیاه‌نمایی غرب نمی تواند ایران را تن به مذاکره خفت‌بار دهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ روانی و سیاه‌نمایی از نظام اسلامی سعی در مجاب کردن ایران برای مذاکره خفت‌بار با آمریکا دارد.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم اربعین حسینی دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تبریز با تأکید بر این‌که فهم دقیق از حقیقت نهضت حسینی بسیاری از فتنه‌های دشمنان زمان را آشکار خواهد کرد، اظهار داشت: قیام عاشورا به شیعیان آموخت که در هر حال باید تابع محض ولایت بود.

 

وی با بیان‌ این‌که بهره‌مندی از عبرت‌های عاشورا لازمه درک صحیح از مواضع دشمنان و فتنه‌گران است، خاطرنشان کرد: بعد از فتنه 88 دشمن درصدد فتنه تغییر محاسبه جمهوری اسلامی است و می‌خواهد به گونه‌ای القا کنند که اگر با آمریکا مذاکره نکنیم دچار مشکل می‌شویم، در حالی‌که حقیقت غیر از این است.

 

حجت الاسلام ولایی با تشریح فتنه‌های جدید دشمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ روانی و سیاه‌نمایی از نظام اسلامی سعی در مجاب کردن ایران برای مذاکره خفت‌بار با آمریکا دارد.

 

وی فهم دینی، اطاعت از رهبری، دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی را ارکان معرفت دانست و گفت: قیمت هر کس به اندازه معرفت ا اوست، اگر نتوانیم با کسب معرفت و بصیرت فتنه‌های کور دشمنان را خنثی کنیم، به خون هزاران شهید که برای برقراری نظامی بر پایه احکام الهی جان داده‌اند، خیانت کرده‌ایم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که مقاومت و صبر در راه خدا عزت و اقتدار را نصیب کشور و ملت خواهد کرد، گفت: دشمن از ماه‌ها پیش به کمک رسانه‌های فراگیر خود با به دنبال نگرانی مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی، تخریب روح و روان عمومی و همچنین تأکید بر تأثیرگذاری تحریم‎‌ها درصدد قبح‌زدایی از مسأله مذاکره با شیطان بزرگ است.

 

حجت الاسلام ولایی خاطرنشان کرد: سرکرده نظام سلطه در جهان آمریکا است و این کشور با ایران از بدو انقلاب اسلامی دشمن است، عامل بسیاری از جنگ‌ها، خشونت‌ها و ناآرامی‌ها سردمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، ملت ایران چگونه می تواند بر خیانت‌های این کشور چشم‌پوشی کرده و بر سر میز مذاکره با آمریکا حاضر شود.

 

وی با بیان این‌که که ایران درس‌آموخته مکتب عزت‌بخش و نهضت همیشه جاوید عاشورا است، تأکید کرد: اصل خود دین و اسلام، نظام حاکمی که برخاسته از دین است، مهار انقلاب اسلامی، تغییر ساختار جمهوری اسلامی و تغییر رفتار جمهوری اسلامی در مقابل استکبار مسائلی است که آمریکا با ایران دارد./935/پ202/س

ارسال نظرات