۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۱۵۴۷۲۴
در آلمان؛

کتاب «خورشید الله بر فراز مغرب زمین» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «خورشید الله بر فراز مغرب زمین» تألیف «زیگرید هونکه» در بازار کتاب کشورهای آلمانی زبان در دسترس علاقمندان قرار دارد.
کتاب «خورشید الله بر فراز مغرب زمین» منتشر شد

 

به گزارش خبرگزاری رسا به  نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب «خورشید الله بر فراز مغرب زمین» تألیف «زیگرید هونکه» در بازار کتاب کشورهای آلمانی زبان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

ناشر این کتاب درباره‌ آن نگاشته است «کتاب خورشید الله بر فراز مغرب زمین، تألیفِ زیگرید هونکه به اثری استاندارد بدل شده، که دقت علمی، دریافت ظریف و استیلای خرد در نگارش مطالب، از ویژگی‌های آن است و این همان چیزی است که مردم اروپای مرکزی، باید درباره‌ تمدن و فرهنگ مشرق زمین و تأثیرات شگرف آن بر غرب بدانند.

نویسنده‌ این کتاب دو پیش داوری جامعه غرب را باطل می‌سازد و اثبات می‌کند که ما صرفا وارث فرهنگ یونان و روم نیستیم، بلکه مرهون جهان معنوی عربی نیز هستیم و مغرب زمین موتور محرکه‌ خود را قویا مدیون آن است، دیگر آنکه عرب‌ها به هیچ وجه فقط وسیله‌ انتقال علوم نبوده اند، بلکه بواسطه‌ خدمات متمادی خود، تا امروز بر فرهنگ غرب تأثیر گذاشته‌اند».

گفتنی است، کتاب «خورشید الله بر فراز مغرب زمین»  تألیف «زیگرید هونکه»  در 375 صفحه، به زبان آلمانی از سوی انتشارات «فیشر فرانکفورت» منتشر شده و به قیمت 95/9 یورو به بازار کتاب کشورهای آلمانی زبان عرضه شده است./993/د102/ق

ارسال نظرات