۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۵۵۲۲۵
عضو هیأت رییسه مجلس:

امید دشمنان از نفوذ به بدنه جمهوری اسلامی قطع نشده است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اقدام وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی در بازداشت عناصر وابسته به رسانه‌های بیگانه را خنثی کننده نقشه‌های آنان، مطابق با آزادی بیان و کاملا در راستای قانون دانست.
حجت الاسلام حسين سبحاني نيا

حجت الاسلام حسین سبحانی‌نیا، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اقدام نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات مبنی بر بازداشت عناصر وابسته به رسانه های بیگانه را خنثی‌ کننده توطئه‌های دشمنان خواند و گفت: آنها در شرایط حساس تلاش می کنند با ورود به بخش‌های مهم مملکت جایی برای نفوذ خود یافته و به نظام و انقلاب آسیب وارد کنند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از آنجایی که انقلاب اسلامی توانست پس از 34 سال مراحل را به خوبی پشت سر گذاشته و زمینه‌های ثبات منطقه‌ای و بین المللی را فراهم کند، دشمنان از این مسأله رنج برده و عصبانی هستند و هنوز امیدشان از نفوذ به بدنه جمهوی اسلامی قطع نشده است. 

وی با بیان این‌که دولتمردان غربی تصور می‌کنند در مناسبت‌های مهمی چون انتخابات به دلیل ایجاد بحث‌های داغ سیاسی بین گروه‌ها و احزاب می‌توانند از فرصت استفاده کرده و ضربه‌ای وارد کنند، اظهار داشت: در جریان فتنه سال 88 عناصر وابسته به بی بی سی و جریان های بیگانه اولین گام‌ها را برداشتند و با فرستادن افراد دیگری به صحنه و انجام کارهای سیاسی توسط آنها به دنبال پیاده کردن بقیه نقشه‌های خود بودند که با هوشیاری وزارت اطلاعات مجددا نقشه‌های آنها نقش بر آب شد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود قوانین تمام کشورها را دارای حدود و خطوط قرمزی دانست که دارای احترام بوده و رعایت آنها برای همگان اجباری است و خاطرنشان کرد: یکی از این مسائل جاسوسی و تخریب چهره نظام و کشور است که از ناحیه هیچ شخصی پذیرفته نیست و تقابل با آن مغایرتی با آزادی ندارد. 

وی سیاه نمایی، خبرچینی و ارائه گزارش‌های جعلی و نادرست را اقدامی در جهت تخریب چهره نظام و مملکت خواند و ابراز داشت: آزادی نظر و بیان یکی از مسائل مورد ادعای جمهوری اسلامی بوده و مورد عمل و قبول است، اما نمی‌توان به این‌گونه اقدامات عنوان آزادی داد زیرا حتی سایر کشورهای مدعی، با این مقوله مخالفت شدید می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیان مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به هجمه رسانه‌های غربی علیه رسانه ملی، این کار را اقدامی برآمده از ذات آنها دانست و گفت: این اقدام دور از انتظار نیست زیرا آنها دائما به دنبال بزرگ‌ نمایی مسأئل کوچک هستند تا با ایجاد فضای تبلیغاتی علیه ملت ایران شروع به فعالیت کنند و چنانچه این موضوع در بین نبود آنها مسأله دیگری را مطرح می‌کردند. 

حجت الاسلام سبحانی‌نیا در پایان گفت: کسانی که باید قضاوت کنند می‌دانند دنیای غرب با چه انگیزه‌هایی این مسائل را دنبال می‌کند و با هدف آنها مبنی بر دوری مردم از واقعیات آشنا هستند، اما چنانچه با دید منصفانه به این قضیه نگاه شود می‌بینیم جمهوری اسلامی ایران نمره اول را به خود اختصاص داده است، بنابراین می‌توان گفت آنها به دنبال حقوق بشر نیستند بلکه تنها به فکر ارتباطات و تأمین منافع خود هستند./908/ت302/ج

ارسال نظرات