۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۵۵۲۶۷
رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت:

هالیوود بیشتر از آنچه که علیه اسلام تاثیرگذار باشد تمدن غرب را نابود می‌کند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت هالیوود را یک ایدیولوژی دانست و با بیان این‌که هالیوودیسم نمی‌تواند به اسلام ضربه بزند گفت: بر اساس آیات قرآن هالیوود تمدن غرب را نابود می‌کند.
حسن عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر حسن عباسی، رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت صبح امروز در سومین همایش بین المللی هالیوودیسم که در هتل پارسیان آزادی تهران در حال برگزاری است گفت: ایدئولوژی هالیوود به قدمت عمر فلسفه غرب است و صحبت از هالیوودیسم نقد یک تفکر و یک ایدیولوژی است.

عباسی با بیان این‌که مهمترین متنی که هالیوود در خودش دارد تفکر فلسفی غرب است گفت: آنچه از ایلیاد و ادیسه تا کنون منتشر شده است در سینمای هالیوود منتشر می شود و  هالیوود منعکس کنند سیطره 2800 ساله فلسفه غرب است.

وی با اشاره به این‌که 413 استاد از دانشگاه‌های آمریکا درباره هالیوود مقاله نوشته اند گفت: اگر سرگرمی مبنای ملاحظه و شناخت ما از سینما است ادعای تکذیب آن از سوی 413 استاد دانشگاه امریکا چطور ارزیابی می شود؟!

رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت با بیان این‌که امروز روشنفکر و فیلسوف دیگر در محیط دانشگاهی آمریکا و اروپا نیست گفت: آنچه که ما در پهنه سینما می‌بینیم دانشگاه بزرگی است که استادان آن سینماگران هالیوود هستند، اینجا هالیوود یک ایدیولوژی محسوب می شود که متن آن را هنرمندان می‌نویسند.

عباسی با بیان این‌که خانواده سیمپسونها به عنوان یک انیمیشن چندین قسمتی یا سریال 24 و لاست پر از تفکر فلسفه هستند گفت: این دیگر با سرگرمی بودن جور نمی شود، انسان در مقابل پرده سینما سرگرم می شود مانند نیوتن که آنقدر در کار علمی سرگرم می‌شد که غذایش سرد می شد، این‌که بشر را اغوا کنیم و به او بگوییم که تو داری سرگرم می شوی اما در عین سرگرمی پیچیده ترین مفاهیم را از طریق امپریالیسم زبانی به آن القا کنیم نشانگر فلسفی بودن آن است.

وی با تاکید بر این‌که ایدیولوژی مشخص استنلی کوبریک و فورد کابولار ایدیولوژی برگرفته از فرهنگ غرب است اظهار داشت: ما اینجا با یک مکتب فلسفی روبرو هستیم نه صرفا یک پدیده هنری به عنوان سینما.

رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت تصریح کرد: هالیوودیسم اول از همه تمدن غرب به خصوص آمریکا را نابود می کند و سند این حرف آیات قرآن مجید است.

عباسی با اشاره به آیه 64 سوره اسرا مبنی بر این‌که خداوند به شیطان می‌فرماید « اگر میتوانی کسی را اغوا کنی در مال و اولاد کسی شریک شو» گفت: شریک شدن در مال می شود همان که در وال استریت دیدید، ربای سازمان یافته در درون ایالات متحده آمریکا که ربا در قرآن جنگ با خداست.

وی افزود: برای شریک شدن شیطان در اولاد بهتر است به تحقیقات پروفسور برد کاهر در انگلیس مراجعه کنیم که از 1982 تا 2008 میلادی در آمریکا بر روی 3000 نفر و در انگلیس بر روی 19000 نفر آزمایش می کند که چه کسی در ذهن آنها خوابیده است.

عباسی با اشاره به این‌که پروفسور برد کاهر می‌گوید: هر کسی در ذهن خودش یک سینما دارد و این سینما می شود یک سوژه گفت: 25 میلیون وبسایت پورن توسط ایدیولوژی پرونیسم از شعبات هالیوودیسم نمونه‌ای از نابودکنندگی است.

رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت افزود: 22هزار نفری که آزمایش می شوند می‌گویند اسیر سکس فانتزی هستند که این پدیده مخرب در تمدن غرب به عنوان کاهش جمعیت شناخته می شود.

وی با اشاره به این‌که آیه 205 سوره بقره تاکید می کند که وقتی اینها فساد را گسترش می دهند زن‌ها و فرزندان نابود می‌شوند گفت: این تمدن به قدری درگیر سکس فانتزی است که باید کاهش جمعیت داشته باشد و بر اساس این آیه قرآن زنان جامعه از حیث کشتزار بودن نابود شوند.

عباسی با تاکید بر این‌که امروز بخش عمده ای از هالیوودیسم فمنیسم است گفت: اگر ما از ایدیولوژی هالیوودیسم یاد می‌کنیم مسئله ما رویکردهای مخرب جدید اجتماعی است که از این ایدیولوژی بیرون آمده است.

رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت افزود: در طول 16 سال نمونه گیری جنسی برد کاهر تخریب جنسی جامعه غرب معلول هالیوود است.

وی با اشاره به این‌که اخیرا با پدیده آواتاریسم روبرو هستیم گفت: ایدیولوژی آواتاریسم را هم هالیوود برای بشر به ارمغان آورد.

عباسی با بیان این‌که هالیوود خیلی کوچکتر از آن است که بتواند به اسلام ضربه بزند و تخریبی بر چهره اسلام نشان دهند گفت: برای شناختن هالیوودیسم نیازی نیست آنتی اسلامیزم را بشناسیم بهتر است ببینیم اساتید فلسفه چگونه بنیان‌های تئوریک و فلسفی هالیوود را منتشر کردند.

رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت تصریح کرد: برای این که بدانیم اثرات اجتماعی در نابودی نسل چگونه صورت می گیرد کافی است یکی از کتاب‌های برد کاهر را ببینیم.

وی افزود: امروز رسانه‌های مکتوب آمریکا از دکترین جی جی آبرامز یاد می‌کنند که به عنوان یک چهره جوان هالیوود در حد کانت برای غرب تئوری دارد.

عباسی با اشاره به این‌که ایدیولوژی هالیوودیسم تجمیع فلسفی 2800 سال گذشته است تاکید کرد: دروغ سرگرمی دروغی است که پشت آن پنهان می شوند، هالیوود را باید از صنعت پورن ایالات متحده شناخت.

رییس مرکز مطالعات دکترینال امنیت با بیان این‌که هالیوود با ساختن آرگو علیه جمهوری اسلامی به نتیجه ای نمی‌رسد گفت: باید ببیند چه بلایی بر سر محیط فرهنگی غرب و آمریکا وارد کرده است، هالیوود بیشتر از آنجه که  علیه اسلام تاثیرگذار باشد چاقویی است که دسته خودش یعنی تمدن غرب را نابود می‌کند./959/پ202/ص

ارسال نظرات