۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۵۶۰۳۳
نماینده خبرگان رهبری:

غفلت از فتنه‌ها حرکت در مسیر دشمن است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین عاملی با بیان این ‌که 22 بهمن جشن ملی و دینی تمام ایرانیان و آزادیخواهان جهان است، گفت: غفلت از فتنه‌های دشمن حرکت در مسیر آنان است.
 حجت‌الاسلام والمسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل

به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در جمع طلاب علوم دینی این شهر با بیان این‌که حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اهمیتی ویژه در پاسخ به تحریم‌های اقتصادی دشمنان دارد، اظهار داشت: به یقین مردم ایران فردا با خلق حماسه‌ای دیگر غیرت، همت و ولایت‌مداری خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

 

وی با بیان این‌که غفلت از فتنه‌های روزافزون دشمنان نظام حرکت در مسیر آنان است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که بیداری اسلامی با الهام از نهضت ملت ایران در 57 به اوج روزهای خود رسیده و حقانیت انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی را  به اثبات رسانده، انتظار داریم ملت ایران حضوری حماسی در صحنه‌های انقلاب داشته باشند.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که نهضت مردم ایران اسلامی دل مشتاقان عدالت و آزادی را نورانی کرده است، تصریح کرد: 22 بهمن فرصتی برای مرور آرمان‌ها و اصول وحدت‌بخش انقلاب اسلامی ایران است، اکنون زمان آن رسیده که همه مسؤولان قوای سه گانه و عموم مردم به ریسمان محکم وحدت و همبستگی اسلامی حول محور ولایت چنگ زده و از تفرقه به دور باشند.

 

وی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمنان نظام اسلامی در تفرقه‌افکنی میان صفوف به هم فشرده ملت و مسؤولان نظام اظهار داشت: آنچه مسلم است؛ مستکبران نمی‌توانند با گزینه نظامی با ملت ایران مقابله کنند، از این رو می کوشند تا از رهاورد تحریم اقتصادی و جنگ روانی به اهداف شوم خود برسند به همین منظور تمام سرمایه‌گذاری و نشانه‌گذاری خود را به عرصه حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن گذاشته‌اند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی ‌راهپیمایی 22 بهمن را نماد وحدت و حرکت ملت در پاسداری از ارزش‌های انقلاب دانست و تصریح کرد: به یقین دشمنان فردا نتیجه فشارها، تهدیدها و تحریم های خود با شعارهای کوبنده ملت ایران در سراسر کشور خواهند دید، استکبار بداند حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن تجلی اراده ملی در مقابله با فتنه گران داخلی و خارجی است.

 

امام جمعه اردبیل حضور با بصیرت و پرشور مردم در انتخابات را خنثی کننده تمام توطئه های دشمنان ارزیابی کرد و گفت: 22 بهمن جشن ملی و دینی تمام ایرانیان و آزادیخواهان جهان است، از این رو فردا شاهد حضور پرشور مردم و مسؤولان با هر سلیقه، تفکر و جناح سیاسی خواهیم بود./9352/پ202/ب

ارسال نظرات