۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۵۶۴۶۰
رییس کل سابق بنیاد اسلامی بنگلادش:

ایران با رهبری آیت الله خامنه‎ای در حال فتح قله‎های اقتدار است

خبرگزاری رسا - رییس کل سابق بنیاد اسلامی بنگلادش، پیشرفت‎ و فتح قله‎های اقتدار از سوی ایران را مرهون رهبری حضرت آیت الله خامنه‎ای توصیف کرد.
سيمينار


به گزارش خبرگزاری رسا، سمینار" تاثیر انقلاب اسلامی ایران بر بیداری اسلامی در جهان" با حضور علما، شخصیت‎ھای سیاسی و فرھنگی و اقشار مختلف مردم، روز گذشته در بنگلادش برگزار شد.


این سمینار با تلاوت آیات کلام الله المجید آغاز شد و سپس شخصیت‎ھای برجسته بنگلادشی و سفیر جمھوری اسلامی ایران سخنرانی کردند.


شمس العالم مدیر کل سابق بنیاد اسلامی بنگلادش با اشارہ به خصوصیت‎های بارز انقلاب اسلامی ایران، گفت: مخالفت با دو ابرقدرت آن زمان یعنی آمریکا و شوروی از ویژگی انقلاب اسلامی بود. جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به دلیل رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه‎ای در حال فتح قله‎های اقتدار است.


وی انقلاب اسلامی ایران به رھبری امام خمینی(رہ) را یک انقلاب دینی تلقی کرد و افزود: اقدام‎های انقلابی ملت ایران بذر امید را دل ملت‏‎های آزادی‎خواه جهان کاشته است. پیشرفت ملت ایران در زمینه‎های مختلف علمی و تکنولوژی به افزایش یأس و ناامیدی دشمنان اسلام منجر شده است.


رییس کل سابق بنیاد اسلامی بنگلادش افزود: اتحاد مسلمانان جھان و راھنمایی‎ھای ایران می تواند کشورھای اسلامی را از بحران‎ھای فعلی نجات دھد./988/ب903/د

ارسال نظرات