۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۱۵۶۷۰۸
امام جمعه اردبیل با اشاره به حماسه 22 بهمن:

ملت ایران تحریم و توطئه دشمنان را به سخره گرفتند

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: مردم با نمایش اراده خود تمام تحریم‌ها، فشارها و توطئه های دشمنان را به سخره گرفتند و این پیام واضح را اعلام کردند که هیچگاه از آرمان های امام و شهدا دست بر نخواهند داشت.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه های نماز جمعه با تقدیر از حضور حماسی مردم سراسر کشور به ویژه این استان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: دشمنان ماه‌ها برای فتنه‌انگیزی و توطئه‌چینی برنامه‌ریزی می کند، اما با روشنگری رهبری و حضور ملت در صحنه به یکباره نقش بر آب می شود.

 

وی حضور ملت در جشن بزرگ سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را نشان از وفاداری مردم به ولایت، شهدا و انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم با نمایش اراده خود تمام تحریم‌ها، فشارها و توطئه های دشمنان را به سخره گرفتند و این پیام واضح را اعلام کردند که هیچگاه از آرمان های امام و شهدا دست بر نخواهند داشت.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه پیوند میان امت و ولایت در ایران اسلامی ناگسستنی بوده و توطئه های دشمن در استحکام این پیوند بی‌تأثیر نبوده است، گفت: هرگاه دشمن توطئه‌چینی کرده است، ولی فقیه آن را افشا و مردم بیش از گذشته قدرشناس نعمت و برکت وجودی ولایت فقیه بوده‌اند، از این رو این توطئه‌ها بر خلاف خواست دشمن موجب پیوند عمیق میان امت و ولایت شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی با تأکید بر این‌که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری و بصیرتی ملت نسبت به آرمان های انقلاب به تمام دنیا بود، خاطرنشان کرد: پیام دیگر این راهپیمایی خطاب به مسؤولان نظام بود که با پرهیز از هرگونه اختلاف برای خدمت بیش از پیش به این مردم تلاش کنند.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر توجه مسؤولان نسب به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب هرگونه سخن و تحرک اختلاف‌برانگیز را خیانت به مردم و انقلاب اعلام کردند، از سوی دیگر مردم در راهپیمایی 22 بهمن دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند، این بار نوبت مسؤولان است که قدرشناس ملت باشند.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به ابعاد بین المللی راهپیمایی 22 بهمن گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا تمام قوای خود را برای شکستن اراده مردم ایران به کار گرفته است، اما آنگونه که همه دنیا در راهپیمایی عظیم و باشکوه روز 22 بهمن دیدند این ملت در برابر همه فشارها و سختی هایی که تحمیل می شوند قاطعانه ایستاده اند.

 

وی حضور پرشور و حماسی ملت در سی و چهارسالگی پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از مسائل مورد حیرت جهانیان دانست و خاطرنشان کرد: این ملت در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستانی خالی مقابل دشمن با بن دندان مسلح ایستادگی کرده است، امروز نیز با توسل به ائمه و تبعیت از ولایت مقابل تحریم های اقتصادی دشمن ایستادگی می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی حمله همه جانبه و مستقیم استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را بی سابقه دانست و افزود: ایستادگی ملت برگ زرینی از تاریخ و سند محکمی از استواری اراده ایرانی است، این ملت در طول تاریخ نشان داده اند که هیچگاه دخالت بیگانگان در تعیین آینده کشورشان را نپذیرفته اند و نخواهند پذیرفت./9352/پ201/س

ارسال نظرات