۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۵۸۲۵۱
از سوی حوزه علمیه گلستان؛

دوره آشنایی، نقد و بررسی وهابیت، بهائیت و مسیحیت برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آشنایی، نقد و بررسی وهابیت، بهائیت و مسیحیت از سوی معاونت آموزش حوزه علمیه گلستان برگزار می شود.
دوره آموزشي

حجت الاسلام مراد پارسایی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان از برگزاری دوره آشنایی، نقد و بررسی وهابیت، بهائیت و مسیحیت با همکاری اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه خبر داد.

 

وی با اشاره به هجوم گسترده تبلیغات فرق و ادیان انحرافی از سوی دشمنان اسلام در جامعه، افزود: این دوره آموزشی به منظور آشنایی طلاب و روحانیان با فرق و ادیان انحرافی برگزار می شود.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه گلستان به رسالت طلاب و روحانیان به مقابله با این فرقه های انحرافی اشاره کرد و گفت: روحانیت باید شبهاتی که از سوی این فرقه های انحرافی در جامعه ترویج می شود را پاسخ دهد.

 

حجت الاسلام پارسایی فرقه های انحرافی برای اسلام ناب و ارزش های دینی را خطرناک دانست و خاطرنشان کرد: این فرقه ضاله با حمایت مستقیم نظام سلطه و کشورهای مستکبر تلاش می کنند اسلام و مفاهیم ناب و تعالی بخش دینی را خدشه دار کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام در این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت: ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه های بلند مدت یا گذراندن 150 واحد درسی مدارس علمیه سفیران هدایت، یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه از جمله مهم ترین مدارک مورد نیاز به منظور ثبت نام در این دوره آموزشی است.


معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه گلستان ادامه داد:
 همچنین امکان حضور در هجرت بلندمدت، شرکت در دوره تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی، عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی، تأییدیه اتمام دوره (معادل 4 واحد درسی) و اعزام به مناطق آسیب پذیر در مناسبت های گوناگون از مزایای این دوره است.

 

حجت الاسلام پارسایی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از چهارشنبه 9/12/1391 الی 15/12/1391 است و علاقه مندان جهت ثبت نام به معاونت آموزش مدارس علمیه خود مراجعه کنند./950/ت302/ب

ارسال نظرات