۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۵۸۳۵۳
جانشین فرمانده بسیج مستضعفین:

رژیم صهیونیستی از هر نقطه کشور در تیررس موشک های ایران است

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: امروز به فضل الهی از هر نقطه کشور صهیونیست‎ها در تیررس تجهیزات و سلاح رزمندگان اسلام هستند.
سردار فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فضلی، جانشین فرمانده بسیج مستضعفین شب گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای حجرهای که در مدرسه علمیه حقانی در قم برگزار شد گفت: یاد شهدا انقلاب را زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین تکالیف و رسالتهای ما این است که فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان بیان کرده و آن را منتشر کنیم.

جانشین فرمانده بسیج مستعضفین با تأکید بر بصیرت افزایی، خاطرنشان کرد: امروز به عنایت و فضل خداوند متعال در بهترین سطح آمادگی دفاعی در کشور هستیم.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس سلاحی نداشتیم که پنجاه کیلومتر جلو از خودمان را آتش بگیرد چرا که بزرگ ترین توپخانه ارتش 176 میلیمتر بود که حدود 36 تا 40 کیلومتر برد داشت ولی امروز به فضل الهی از هر نقطه کشور صهیونیستها در تیررس تجهیزات و سلاح رزمندگان اسلام هستند.

سردار فضلی با بیان این که امروز با عنایت خداوند متعال سلاح و تجهیزات به اندازه کافی در کشور تولید میشود، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش دانشمندان و مجاهدان راه خدا سلاح به اندازه کافی تولید شده و در ذرات خانههای کشور به اندازه کافی صلاح وجود دارد ولی باید سعی کنیم موشکهای با برد دو هزار کیلومتر داشته باشیم.

وی بیان داشت: خوشبختانه امروز فرزندان امام راحل و امت در بهترین شرایط در تمام عرصهها هستند و چند روز پیش ما شاهد امتحان و شلیک موشک فاتح 313 بودیم.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین با اشاره به این که چندی پیش از سوی مقام معظم رهبری ابلاغیهای درباره آمادگی رزمی و نظامی بسیج صادر شد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بیست و هشت استان کشور رزمایش اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در رزمایشهای استانی برگزار شده عملکرد هر استانی فراتر از پیش بینیها بوده است؛ همچنین فردا و پس فردا نیز رزمایش سپاه علی بن ابی طالب(ع) در استان قم اجرا میشود.

سردار فضلی در ادامه با بیان اینکه روحانیت در تمام عرصهها کشور نقش بسیار پررنگ  داشته است، به بررسی شخصیت شهید حجت الاسلام عبدالله میثمی پرداخت و ابراز داشت: شهید میثمی مردی فاضل بود و در طول جنگ تحمیلی بیشتر در مناطق محروم حضور داشت.

وی در پایان گفت: شهید میثمی ذوب در امام راحل و ولایت بود و در سال 91 نیز به عنوان شهید شاخص انتخاب شدند./993/پ203/ج

 

ارسال نظرات