۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۵۹۳۷۸
انتقاد مدیر حوزه علمیه بوشهر از برگزاری کنسرت؛

وضعیت خیابان‌های بوشهر مانند روستاهاست مسؤولان کنسرت برگزار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در واکنش به برگزاری کنسرت موسیقی در این شهر گفت: عاملان چنین برنامه‌هایی بدانند که در صورت ادامه این روند با سیلی امت حزب‌الله مواجه می‌شوند.
وضعیت خیابان‌های بوشهر مانند روستاهاست مسؤولان کنسرت برگزار می‌کنند

حجت الاسلام سیدمهدی آقامیری، مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر با اشاره به عظمت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر، گفت: آیات و روایات امرکنندکان به معروف و نهی کنندکان از منکر را تکریم کرده و ترک کنندگان این امر را مرده ای در میان مردم می‌داند.

 

 مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر تصریح کرد: متأسفانه شورای شهر و شهرداری شهر بوشهر میزبان کنسرت‌های مختلطی  بوده که قلم از بیان کیفیت آن شرم دارد.

 

 وی گفت: آیا قصد داریم استان بوشهر را با چنین کنسرت هایی به کشور و جهانیان معرفی کنیم؟ آیا این کنسرت را تجلی فرهنگ غیور مردانی مانند رییس‌علی دلواری می دانید؟ آیا تجلی بوشهر یعنی تجلی بی‌حجابی و بی‌عفتی؟ بوشهر تجلی غیرت، عفت، ولایت‌مداری و ایثار است و در جای جای کشور اسلامی با به گوش رسیدن نام بوشهر، دلاورمردانی چون رییس علی دلواری به ذهن خطور می‌کند.

 

 حجت الاسلام آقامیری تصریح کرد: اگر مردم بوشهر نجابت به خرج دادند از نجابت آنان سوء استفاده نکنید، عاملان چنین برنامه‌هایی بدانند که در صورت ادامه این روند با سیلی امت حزب الله مواجه می‌شوند.

 

 مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) با بیان این که مردمی که در راه این انقلاب شهید دادند نمی توانند شاهد برگزاری چنین محافلی باشند، خطاب به مسؤولان و برگزار کنندگان این مراسم ها اظهار داشت: اگر مسؤولان در جلوگیری از برگزاری این مجالس سستی کنند، امت حزب الله وارد میدان خواهد شد.

 

 استاد حوزه علمیه بوشهر خطاب به اعضای شورای شهر و شهرداری بوشهر نیز گفت: هر چند شما دیگر احترامی ندارید اما بدانید با این که مقدار قابل توجهی مالیات و عوارض از مردم می گیرید ولی در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، نه تنها خیابان‌های شهر را سیاه پوش نکردید، بلکه در ازای نصب بنر از هیأت‌ها، هزینه دریافت می‌کنید.

 

 وی با بیان این که وضعیت خیابان‌های شهر بوشهر همانند وضعیت روستاها است و هیچ کدام شرایط مطلوبی ندارد، ادامه داد: با این حال بودجه‌های مردم را صرف برگزاری چنین کنسرت‌هایی می کنند و شورای شهر و شهرداری با اوج وقاحت، بی شرمی و لجبازی از افرادی معلوم  الحال دعوت می‌کنند.

 

 حجت الاسلام آقامیری در پایان خطاب به اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: شما با برگزاری چنین مجالسی به عنوان چهره‌های منفور در تاریخ این استان ثبت خواهید شد و اگر به این روند و وقاحت آمیزی و لجبازی ادامه دهید امت حزب الله به شما درسی خواهد داد که در تاریخ رنگین و با عظمت استان بوشهر ماندگار شود./9454/د103/ب

ارسال نظرات